loading...
رمضان 95
admin بازدید : 99 سه شنبه 23 شهریور 1395 نظرات (0)

چای صفت اعلا با کرفس و تخفیف اختصاصی برای عزیزان

چای سبز  تیما اعلا با چاشنی بسیار عالی درخور برای کاهش وزن و کاهش کلسترول

ضامن بهبودی شما

برای ارامش اعصاب

و هزار فواید دیگر

همین الان سفارش دهید

چای سبز کرفس

چای سبز تیما

اطلاعات اولیه:

صفت چاشنی و خوش عطر

ذبول بدون جزیه جانبی

لاغری بدون ایجاد الم و عذاب

این محصول از تخم، ریشه، صفحه و ازگ های گلدار گیاهان زیر تشکیل شده است:

چای سبز  Green Tea

چای اولونگ (چای شاهانه)  oolong tea

به لیمو

زعفران Saffron

زیره سبز cumin seed

کاسیا

چای سبز کیسه‌ای تیما به سمت حافظه جذب بیشتر و سریع تر و کیفیت بالاتر نسبت به محصولات مشابه و محصولات تی بگ، جایگاه ویژه ای را میان مشتریان پیدا کرده است .

چای سبز تیما

 

کاهش کلسترول دم و پیشگیری از بیماریهای قلبی و عروقی:

یکی از عوامل اصلی امراض و حملات قلبی، بود کلسترول اسم در خون انسان است. چای سبز بعلت داشتن مقدارها بالای ویتامین  A و C، انگیزه افت کلسترول خون شده و در نتیجه خطر حمله قلبی و امراضی از این دست را پایین می‌آورد. طبق تحقیقات به عمل آمده مصرف روزانه پنج فنجان چای  یا افزون‌تر می‌تواند تا 61 درصد از بروز بیماری‌های قلبی بکاهد. وجود رادیکال‌های آزاده در سرخرگ می‌تواند منجر به بروز بیماری‌های قلبی عروقی شود. در حالی که کاتچین موجود در چای سبز باقدرت است از پوشش درونی سرخرگ در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و به این وسیله از ابراز بیماری‌های قلبی جلوگیری نماید. همچنین از آنجایی که چای سبز موجب افت کلسترول بد خون ( LDL)، تری گلیسیرید و فیبرینوژن ( پروتیینی در خون که در شکل گیری بسته دم نقش دارد) می‌شود، به این وسیله قادر است از بروز آرترواسکلروز( سخت شدن سرخرگها ) پیشگیری کند. پژوهشگران معتقدند تا پس از ایست(قلبی قلبی نیز نوشیدن چای سبز باعث ترمیم سلول‌های آسیب دیده رگها و قلب می‌شود و روند ترمیم سلول‌ها را تسریع می‌بخشد. نوشیدن روزمره کمینه سه فنجان چای سبز به بیماران قلبی توصیه می‌شود.

چای سبز کیسه ای تیما

 

نکته دیگر این است که طبق‌معمول بعد از تاخت قلبی پروتئین‌هایی در بدن تولید می‌شود که مرگ سلولی را به همراه دارد، در حالی که کاتچین موجود در چای سبز فعالیت این پروتئین را متوقف کرده و به این وسیله احتمال سکته های مغزی و قلبی را به حداقل رسانده و سرعت بهبود بافت‌های آسیب دیده را افزایش می‌دهد. یکی از عناصر پرکار در چای صفت به اندازه آسپرین از تجمع پلاکت‌های خونی جلوگیری کرده که این امر گردش خون را بهبود می‌بخشد.

چای سبز تیما

 

چای صفت ضد خرچنگ

چای سبز حاوی ترکیباتی به نام کاتچین، فیتوکمیکال و پولیفنول است که این ترکیب‌ها نوعی آنتی اکسیدان (Anti oxidant)  قوی محسوب می‌شوند. آنتی اکسیدان‌ها قابلیت مبارزه حرف سلول‌های سرطانی را توانگر بوده و می‌توانند از رشد سلول‌ها و تومورهای سرطانی جلوگیری کنند. اندازه شیوع سرطان‌هایی چون پستان، کولون، پوست، پانکراس و معده در آشکار افرادی که چای سبز می نوشند بسیار کمتر از حد طبیعی است . محققین نوشیدن چای سبز را عاملی برای جلوگیری از ابتلا به سمت سرطان می‌دانند چرا که میزان آنتی اکسیدان‌های موجود در آن، 100 برابر اثر گذارتر از ویتامین  C و 25 برابر تاثیر گذارتر از ویتامین E است. این در اسم است که ویتامین  C و E به عنوان دو آنتی اکسیدان قوی مطرح هستند.

همچنین آشامیدن چای سبز، بعلت داشتن آنتی اکسیدان‌های انبوه قوی، کمک شایانی به بهبود اشخاص مبتلا به سرطان‌هایی نظیر سرطان خون، ریه، معده، سینه و روده می‌نماید. تحقیقات نشان می‌دهد که در کشورهایی که مردم تمام روز چای سبز استعمال می‌کنند، موارد ابتلا به سرطان بسیار کمتر از بقیه نقاط می‌باشد. بطور مثال در ژاپن با وجود آمار بسیار اسم در استفاده سیگار، کمترین مقدار سرطان ریه در آن‌ها مشاهده می‌شود. در مقایسه با چای سبز، مصرف زیاد چای سیاه حدس ابتلا به سمت سرطان روده، کیسه صفرا و مخاط رحم را افزایش می‌دهد. به افراد مبتلا به سمت سرطان، آشامیدن دو یا سه فنجان چای سبز در روز پیشنهاد می‌شود. همچنین مطالعات بیانگر از آن است که استعمال بیشتر چای سبز با کاهش بروز سرطان سینه ارتباط مستقیم دارد.

چای سبز تیما

 

چای صفت و جوانی

چای سبز را می استطاعت به عنوان داروی ضد پیری ( anti-aging)  استفاده کرد. دلیل اصلی آن بود میزان قابل توجهی آنتی اکسیدان در این چای به ویژه آنتی اکسیدان‌های اثربخش در حفظ شادابی و جوانی است. آنتی اکسیدان‌ها یکی از شاخص ترین عوامل از بهر حفظ بهبودی و شادابی سلول‌های بدن هستند که باعث به تعویق انداختن روند پیر شدن سلول‌ها می‌شوند.

چای سبز کیسه ای تیما

 

کاهش تری گلیسیرید

کاتچین موجود در چای سبز، فعالیت آنزیم لیپاژ (آنزیم مسئول هضم چربیها) غده پانکراس را مهار می کند. باب نتیجه، خرد شدن چربی‌ها و تبدیل آن‌ها به اجزای قابل جذب با سرعت بسیار کمی صورت می‌پذیرد. با توجه به اینکه ازدیاد تری گلیسیرید دم بعد از مصرف هر وعده غذایی، یک ریسک فاکتور مهم در بروز بیماری‌های قلبی است، مصرف یک فنجان از این چای در بین وعده‌های غذایی روشی مناسب در کاهش تری گلیسیرید خون و در نتیجه کاهش خطر سکته های قلبی می‌تواند باشد.

افت فشار خون

مصرف نیم حرف 2,5 فنجان چای سبز باب روز احتمال بروز پرفشاری خون را تا 64 درصد کاهش می‌دهد. در حالیکه مصرف بیش از 2,5 فنجان در روز از بروز این بیماری تا 56 درصد می‌کاهد. بنابراین روزمره مصرف 3 الی 4 پارچ فنجان از این چای توصیه می‌شود تا علاوه بر کاهش فشار خون، بتوانید از خواص دیگر این چای نیز به طور کامل بهره مند شوید.

پیشگیری از دیابت

معمولا با ازدیاد پرده ، خصوصا در صورت عدم توجه به رژیم غذایی، قند خون کم کم افزایش پیدا می کند. همین امر، به همراه افزایش وزن ، احتمال ابتلا به سمت دیابت نوع 2 را حرف افزایش سن تقویت می کند. مصرف روزانه 5 لیوان چای سبز باده تواند از بروز دیابت جلوگیری کند. چای سبز قادر است از عوارض ناشی از دیابت همچون آب مروارید و بیماریهای کلیوی به طرز اعجاز آسایی پیشگیری نماید. چای سبز با افسار فعالیت آنزیم آمیلاز در آب‌دهان و روده (آنزیم مسئول هضم نشاسته) باعث می‌شود نشاسته با سرعت بسیار آهسته‌ای شکسته و در نتیجه میزان جذب قند در دهان و روده کاهش یابد. مصرف این چای به همراه یک وعده غذایی سرشار از کربوهیدرات، منجر به سمت افت سرعت رها شدن گلوکز و کاهش جذب آن می شود و به این وسیله از ترشح انسولین جلوگیری می‌کند.

پوست و چای سبز

آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز سلول‌های پوست را در برابر آسیب‌ها به ویژه رادیکا‌ل‌های آزاده که یکی از عوامل ایجاد سرطان و افتادگی و آسیب به پوست هستند، محافظت می‌کند. به این ترتیب چای سبز اسم از بروز سرطان، تواضع و چروک خوردن پوست به ویژه پوست صورت می‌شود.

آرامش بهر و ضد استرس

این نوشیدنی گیاهی به بلد وجود زیره سبز، به لیمو و چای صفت نوعی آرام بخش نیز محسوب می‌شود. نوشیدن این چای، سیستم آتشی‌مزاج بدن شما چهره مقاوم تر کرده، آرامش اعصاب و دوری از فشارهای عصبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. از آنجایی که تکثر از بیماری‌ها ارتباط مستقیم حرف استرس و سیستم عصبی دارند، نوشیدن این چای را می توان به نوعی داروی تمام عیار بیماری‌ها نام برد.

حاصل مغر نسبت به سمت چای سبز

چای سبز و چای اولونگ موجود در چای سبز،  پرکاری سلول‌های مغز به اختصاصی بخش‌های مربوط به حافظه را تقویت و تحریک می‌کند. از طرفی این گیاهان باعث کاهش میزان استیل کولین در سلول‌های دماغ شده و با این عمل مانع از تخریب سلول‌های دماغ و بروز بیماری آلزایمر می‌شوند. از طرفی آنتی اکسیدان‌های حاضر باب این چای، با به تعویق انداختن روند پیرشدن سلول‌های مغز، از بروز بیماری پارکینسون جلوگیری به عمل می‌آورند.

داده‌ها تکمیلی:

چای سبز کیسه ای تیما

 

استعمال از این چای باعث کاهش میزان جذب قند باب سیستم گوارشی بدن می‌شود، به همین دلیل مقدار کمتری انرژی از غذاهای مصرفی وارد بدن شده و برای جبران این کمبود انرژی، بدن شروع به سوزاندن چربی های ذخیره شده می‌کند.  

بعلاوه، بعلت بود ترکیبات گیاهی دیگری که باب این چای وجود دارد، استفاده از این چای باعث نشاط آوری، تسکین درد، از بین رفتن نفخ، آرامش بخشی و تنظیم کلسترول خون شده و بعلت وجود آنتی اکسیدان های قوی، دارای خاصیت جوان سازی پوست بوده و ضد سرطان می‌باشد.

 

نحوه مصرف :

نیم گاهنما پیش از هر وعده غذایی یک فنجان چای سبز میل نمایید،در صورت داشتن یبوست یک ساعت قبل از صبحانه دو لیوان آب خالص بنوشید.
برای آماده تمام فنجان چای ، آب جوش را در فنجان ریخته و 5 دقیقه بعد که از جوش اولیه افتاد، یک قاشق مربا خوری چای سبز به آن اضافه کرده و روی آن را با چیزی همانند نعلبکی بپوشانید. بعد از 3 الی 5 دقیقه که دم کشید، ترجیحا حرف قند طبیعی همانند توت خشک و یا کشمش میل نمائید

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ماه رمضان 95,دعاهای ماه رمضان 95,زمان افطار ماه رمضان 95,سریال های ماه رمضان 95,مسائل پزشکی و جنسی ماه رمضان 95,ماه عسل 95,دعاهای ماه رمضان 95,سریال های ماه رمضان 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3416
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 4,534
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 11,940
  • بازدید سال : 66,664
  • بازدید کلی : 1,083,715
  • کدهای اختصاصی