loading...
رمضان 95
admin بازدید : 101 سه شنبه 23 شهریور 1395 نظرات (0)

چای سبز تیما اعلا با تخفیف ویژه

چای سبز  تیما اعلا با طعم بسیار عالی درخور از بهر کاهش وزن و کاهش کلسترول

ضامن بهبودی شما

از بهر ارامش اعصاب

و هزار فواید دیگر

همین الان تاکید دهید

چای سبز تیما

اطلاعات اولیه:

صفت طعم و صفت عطر

ذبول بدون عوارض جانبی

ذبول بدون ابداع درد و زحمت

این محصول از تخم، ریشه، برگ و شاخه های گلدار گیاهان پایین ایجاد شده است:

چای سبز  Green Tea

چای اولونگ (چای شاهانه)  oolong tea

به سمت لیمو

زعفران Saffron

زیره سبز cumin seed

کاسیا

چای سبز کیسه‌ای تیما به سمت خاطر جذب افزون‌تر و سریع تر و کیفیت بالاتر نسبت به محصولات مشابه و محصولات تی بگ، جایگاه ویژه ای را میان مشتریان پیدا کرده است .

چای سبز تیما

 

افت کلسترول خون و جلوگیری از بیماریهای قلبی و عروقی:

یکی از عوامل اصلی امراض و حملات قلبی، بود کلسترول بالا در دم انسان است. چای سبز بعلت داشتن مقادیر بالای ویتامین A و C، انگیزه کاهش کلسترول خون شده و باب نتیجه خطر حمله قلبی و امراضی از این دست را پایین می‌آورد. حرف برابر تحقیقات به سمت عمل آمده مصرف روزانه پنج فنجان چای  یا بیشتر می‌تواند تا 61 درصد از بروز بیماری‌های قلبی بکاهد. وجود رادیکال‌های آزاد باب سرخرگ می‌تواند منجر به بروز بیماری‌های قلبی عروقی شود. در حالی که کاتچین موجود در چای سبز باقدرت است از پوشش درونی سرخرگ در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و به این وسیله از بروز بیماری‌های قلبی جلوگیری نماید. ایضاً از آنجایی که چای سبز موجب کاهش کلسترول بد خون ( LDL)، تازگی گلیسیرید و فیبرینوژن ( پروتیینی در خون که در شکل گیری بسته خون نقش دارد) می‌شود، به این وسیله قادر است از بروز آرترواسکلروز( سخت شدن سرخرگها ) پیشگیری کند. پژوهشگران معتقدند حتی پس از سکته قلبی نیز نوشیدن چای سبز باعث ترمیم سلول‌های آفت دیده رگها و قلب می‌شود و روند اصلاح سلول‌ها را تسریع می‌بخشد. نوشیدن روزمره کمینه سه فنجان چای سبز به بیماران قلبی توصیه می‌شود.

چای سبز کیسه ای تیما

 

نکته دیگر این است که معمولا بعد از حمله قلبی پروتئین‌هایی در بدن تولید می‌شود که ارتحال سلولی را به دوست دارد، در حالی که کاتچین موجود در چای سبز فعالیت این پروتئین را متوقف کرده و به این وسیله احتمال سکته های مغزی و قلبی را به حداقل رسانده و سرعت بهبود بافت‌های آسیب دیده را افزایش می‌دهد. یکی از عناصر فعال در چای صفت به پیمانه آسپرین از تجمع پلاکت‌های خونی جلوگیری کرده که این امر گردش خون را بهبود می‌بخشد.

چای سبز تیما

 

چای صفت ضد سرطان

چای سبز حایز ترکیباتی به نام کاتچین، فیتوکمیکال و پولیفنول است که این ترکیب‌ها نوعی آنتی اکسیدان ( Anti oxidant)  قوی اسم می‌شوند. آنتی اکسیدان‌ها قابلیت مبارزه با سلول‌های صفت را توانگر بوده و می‌توانند از رشد سلول‌ها و تومورهای سرطانی جلوگیری کنند. میزان شیوع سرطان‌هایی چون پستان، کولون، پوست، پانکراس و معده در بین افرادی که چای سبز باده نوشند انبوه کمتر از حد طبیعی است . محققین نوشیدن چای صفت را عاملی برای پیشگیری از ابتلا به سرطان می‌دانند چرا که میزان آنتی اکسیدان‌های موجود در آن، 100 برابر تاثیر گذارتر از ویتامین  C و 25 جلو تاثیر گذارتر از ویتامین  E است. این در اسم است که ویتامین  C و E به عنوان تاخت آنتی اکسیدان قوی مطرح هستند.

همچنین آشامیدن چای سبز، بعلت داشتن آنتی اکسیدان‌های بسیار قوی، کمک شایانی به سمت بهبود اشخاص مبتلا به سرطان‌هایی نظیر سرطان خون، ریه، معده، سینه و روده می‌نماید. تحقیقات آرم می‌دهد که باب کشورهایی که مردم هر روز چای سبز مصرف می‌کنند، موارد ابتلا به سرطان بسیار کمتر از بقیه نقاط می‌باشد. بطور مثال در ژاپن با وجود آمار بسیار بالا در استعمال سیگار، کمترین میزان سرطان ریه در آن‌ها مشاهده می‌شود. در مقایسه حرف چای سبز، مصرف بابرکت چای سیاه احتمال ابتلا به سرطان روده، کیسه صفرا و مخاط رحم را افزایش می‌دهد. به افراد مبتلا به سرطان، نوشیدن تاخت یا سه فنجان چای سبز باب روز پیشنهاد می‌شود. همچنین مطالعات حاکی از آن است که مصرف بیشتر چای سبز با کاهش بروز سرطان سینه ارتباط مستقیم دارد.

چای سبز تیما

 

چای سبز و برنایی

چای سبز را باده توان به سمت عنوان داروی ضد پیری ( anti-aging)  استفاده کرد. بلد حقیقی آن وجود میزان قابل توجهی آنتی اکسیدان در این چای به ویژه آنتی اکسیدان‌های موثر در حفظ شادابی و جوانی است. آنتی اکسیدان‌ها یکی از شاخصه ترین عوامل از بهر حفظ سلامتی و شادابی سلول‌های بدن هستند که باعث به تعویق انداختن روند پیر شدن سلول‌ها می‌شوند.

چای سبز کیسه ای تیما

 

کاهش تری گلیسیرید

کاتچین حاضر در چای سبز، فعالیت آنزیم لیپاژ (آنزیم اسم هضم چربیها) غده پانکراس را مهار می کند. در نتیجه، خرد شدن چربی‌ها و تبدیل آن‌ها به سمت اجزای قابل جذب با سرعت بسیار کمی صورت می‌پذیرد. با تدقیق به اینکه افزایش تری گلیسیرید دم بعد از مصرف هر وعده غذایی، یک ریسک فاکتور مهم در بروز بیماری‌های قلبی است، مصرف یک فنجان از این چای در بین وعده‌های غذایی روشی مناسب در کاهش تری گلیسیرید خون و در نتیجه کاهش خطر سکته های قلبی می‌تواند باشد.

کاهش فشار خون

استعمال نصفه تا 2,5 فنجان چای سبز در روز احتمال بروز پرفشاری خون را تا 64 درصد کاهش می‌دهد. در حالیکه استعمال بیش از 2,5 فنجان در روز از بروز این درد تا 56 درصد می‌کاهد. بنابراین روزانه مصرف 3 الی 4 پارچ فنجان از این چای توصیه می‌شود تا علاوه بر کاهش فشار خون، بتوانید از خواص دیگر این چای ایضاً به طور کامل بهره مند شوید.

پیشگیری از دیابت

معمولا با ازدیاد پرده ، خصوصا در صورت عدم توجه به رژیم غذایی، قند خون کم کم افزایش پیدا می کند. همین امر، به همراه ازدیاد وزن ، احتمال ابتلا به دیابت نوع 2 را حرف افزایش سن تقویت می کند. استعمال روزمره 5 لیوان چای سبز می تواند از بروز دیابت جلوگیری کند. چای صفت قادر است از عوارض بی‌تجربه از دیابت همچون آب مروارید و بیماریهای کلیوی به طرز معجزه آسایی جلوگیری نماید. چای سبز با مهار فعالیت آنزیم آمیلاز در بزاق و روده (آنزیم مسئول هضم نشاسته) باعث می‌شود نشاسته با تعجیل بسیار آهسته‌ای شکسته و در پاداش میزان جذب قند در دهان و روده کاهش یابد. مصرف این چای به همراه یک بشارت غذایی سرشار از کربوهیدرات، منجر به افت سرعت رها شدن گلوکز و کاهش جذب آن می شود و به این وسیله از ترشح انسولین جلوگیری می‌کند.

پوست و چای سبز

آنتی اکسیدان های حاضر در چای سبز سلول‌های پوست را باب مقابل آسیب‌ها به ویژه رادیکا‌ل‌های آزاد که یکی از عوامل ایجاد سرطان و افتادگی و آسیب به پوست هستند، محافظت می‌کند. به این ترتیب چای سبز مانع از بروز سرطان، افتادگی و چروک اکل پوست به ویژه پوست صورت می‌شود.

آسایش بهر و ضد استرس

این آشامیدنی گیاهی به دلیل وجود زیره سبز، به لیمو و چای صفت نوعی آرام بخش نیز محسوب می‌شود. آشامیدن این چای، سیستم عصبی پیکر شما رو مقاوم تر کرده، آرامش اعصاب و دوری از فشارهای عصبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. از آنجایی که بسیاری از بیماری‌ها ارتباط مستقیم با استرس و سیستم عصبی دارند، نوشیدن این چای را می توان به نوعی داروی قید معیار بیماری‌ها نام برد.

عملکرد مغر نسبت به چای صفت

چای سبز و چای اولونگ موجود در چای سبز،  فعالیت سلول‌های مغز به اختصاصی بخش‌های مربوط به حفظه را تقویت و تحریک می‌کند. از طرفی این گیاهان انگیزه کاهش اندازه استیل کولین در سلول‌های مغز شده و با این عمل مانع از تخریب سلول‌های مغز و بروز بیماری آلزایمر می‌شوند. از طرفی آنتی اکسیدان‌های موجود باب این چای، حرف به تعویق انداختن روند پیرشدن سلول‌های مغز، از بروز بیماری پارکینسون جلوگیری به عمل می‌آورند.

اطلاعات تکمیلی:

چای سبز کیسه ای تیما

 

استفاده از این چای باعث کاهش میزان جذب قند در جهاز گوارشی پیکر می‌شود، به همین دلیل مقدار کمتری انرژی از غذاهای مصرفی وارد بدن شده و برای جبران این کمبود انرژی، بدن شروع به سوزاندن چربی های ذخیره شده می‌کند.  

بعلاوه، بعلت بود ترکیبات گیاهی دیگری که باب این چای وجود دارد، استفاده از این چای باعث نشاط آوری، تسکین درد، از بین رفتن نفخ، آرامش بخشی و تنظیم کلسترول خون شده و بعلت وجود آنتی اکسیدان های قوی، دارای خاصیت جوان سازی پوست بوده و ضد سرطان می‌باشد.

 

نحوه مصرف :

نصفه ساعت پیش از هر وعده غذایی یک فنجان چای سبز میل نمایید،در صورت داشتن یبوست یک ساعت قبل از صبحانه دو لیوان آب خالص بنوشید.
برای آماده هر فنجان چای ، آب جوش را در فنجان ریخته و 5 دقیقه بعد که از اتصال اولیه افتاد، یک قاشق مربا خوری چای سبز به آن اضافه کرده و روی آن را با چیزی همانند نعلبکی بپوشانید. بعد از 3 الی 5 دقیقه که دم کشید، ترجیحا حرف شکر طبیعی همانند توت خشک و یا کشمش میل نمائید

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ماه رمضان 95,دعاهای ماه رمضان 95,زمان افطار ماه رمضان 95,سریال های ماه رمضان 95,مسائل پزشکی و جنسی ماه رمضان 95,ماه عسل 95,دعاهای ماه رمضان 95,سریال های ماه رمضان 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3416
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 224
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 807
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,004
  • بازدید ماه : 11,390
  • بازدید سال : 82,598
  • بازدید کلی : 1,099,649
  • کدهای اختصاصی