loading...
رمضان 95
admin بازدید : 139 پنجشنبه 25 شهریور 1395 نظرات (0)

» :: اعلام کارورزي در بند كامپيوتر گرايش نرم‌افزار

دانلود گزارش کارورزي در بند كامپيوتر گرايش نرم‌افزار 

فعاليت در شرکت اينترنتي رسپيتاب توان رمق قوت

فرمت فایل: دعا قابل ویرایش

تعداد صفحات: 92

 

 

 

 

فهرست

آغاز

مقدمه

چکيده کارهاي انجام شده باب شرکت

ISP چيست؟

خدمت‌ها يک ISP چيست ؟

سيستم عامل سرور

خصوصيات يک صفت بزرگ ISP چيست ؟

آنچه باب يک شرکت ISP خواهيد ديد

شبکه

کانال اينترنت

شبکه اترنت

آغاز :

ظهور کامپيوتر انقلابي باب اجتماع امروزي پديد آورده است که برخي اهميت ثانیه را به مراتب بيش از انقلاب صنعتي که در سده هيجدهم ميلادي باب اروپا آغاز گرديده مي دانند زيرا اختراع ماشين بخار و ساير ماشينهايي به سمت ید بشر ساخته شده و به وسيله او به خدمت گرفته شده اند جايگزين کار بدني يا به عبارتي تام نيروي بازوان انسان شده اند ، باب حالي که کامپيوتر به مدد دماغ انسان شتافته است .

امروزه ، کامپيوترها اعمالي را انجام مي دهند که باب گذشته تنها مغز از عهده انجام آنها بر مي آمد .  در اينکه دماغ ،به آغاز کنترل کننده و فرمانده کليه حرکات آدم ، داراي اهميتي فوق العاده زياد مي باشد ،هيچ شکي نيست و همين امر ، يعني متکامل بودن مغز است که آدم را اشرف مخلوقات کرده است . بنابراین اهميت ماشيني که بتواند بخشي از وظايف مغز انسان را اجرا دهد ، آشکار مي گردد و از اين رو است که غالباً کامپيوتر را مغز الکترونيکي ناميده اند. سود نظر از اينکه تعبیر مغز الکترونيکي تا چه اندازه صحيح و دقيق است، مي توان باب تمام صورت  جنبه هايي از حقيقت را در آن دريافت ،زيرا انسان و کامپيوتر هر دو ، روي اطلاعات ، عمليات و پردازش انجام مي دهند . درست است که انسان باب مواردي همچون ادراک ، تفسير ، ساختن مفاهيم جديد ، قضاوت و انجام عمليات با مديريت تساهل پذير بر کامپيوتر برتري دارد ، ولي اين ماشين نيز به نوبت خود از ويژگي ها و امتيازات خاصي همچون دقت، سرعت ، ذخيره سازي جرم زيادي از اطلاعات و خستگي ناپذيري بهره‌مند است که در چنين مواردي از انسان پيشي مي گيرد .

کامپيوتر در درازا چند دهه اي که از عمرش مي گذرد ، قید آثار اجتماعي و فرهنگي بسیط و عميقي باب جوامع بشري بر جاي گذارده است که اين امر ، خود موجب پيدايش خبرهاي تازه در تاريخ بشر شده است .

اين جهت از تمدن را به نامهاي گوناگون از جمله ، شهرنشینی انفورماتيک خوانده اند و اين بدان معني است که کامپيوتر ،به همراه تکنولوژي هاي پيشرفته ديگر ، راه را براي تکوين جامعه جديدي باز کرده است که بيش از هر چيز مي توان آن را " اجتماع اطلاعاتي " ناميد .

اهميت کامپيوتر باب دنياي امروز و همچنين پيش بيني اهميت آن در جوامع آينده ، بر کسي پوشيده نيست .

به جرأت مي توان حرف که بسياري ار موفقيت هاي به‌دست‌آمده در سال هاي اخير در زمينه هاي مختلف علمي ، بدون ياري کامپيوتر ابداً ميسر نمي گرديد .

امروزه کامپيوترها تحرک فضا پيما ها را در اعماق مجره کنترل مي نمايند ، بر ترافيک شهرها نظارت داشته ، کارهاي بانکداري ، انبارداري ، آماري و...... را انجام مي دهند و بدين ترتيب گره گشاي تحقيقات فضايي ، پزشکي ، هواشناسي و...... مي باشند .

امروزه بازهم زمان حرف شخصي که در محل و يا اداره اي مشغول به کار است صدها امور ديگر از قبيل اصدار آمار آب ، برق ، تلفن هتل ها ، امور انتظامي ، خبرگزاري ها و ...... حرف تقبل کامپيوترها است که در هر سک از آنها ، به خوبي به عنوان يک وسيله مؤثر و تعيين کننده ايفاي پرتره مي کند . از اين چهره ، نوجوانان امروز بايد با اين پديده و امکاناتي که به پیشکش مي آورد آشنا شوند . حتي افراد معمولي نيز براي زندگي در چنين دنيايي بايد به سمت آلبوم اي از دانستني هاي علمي در زمينه هاي گوناگون و از تمام کامپيوتر آماده باشند و با آخرين و شگفت انگيز ترين پديده اطلاع رساني دور حاضر ( اينترنت ) و قابليت هاي آن آشنا شوند .

استفاده از کامپيوتر در ايران از قید سال قبل رايج شده است . امروزه  باب موارد متعددي از کامپيوتراستفاده بعمل مي آيد. چرخه استفاده از کامپيوتر از مرحله تهيه سخت افزارهاي لازم شروع و در امتداد با نصب تجهيزات سخت افزاري زمينه استفاده از مقولات ديگر نظير : نرم افزار، شبکه ،اينترنت و ... آماده مي گردد. در زمينه بکارگيري و استعمال از پتانسيل هاي بالا سوالات متعدد کاربردي براي تمام يک از کاربران با سطوح متفاوت اطلاعاتي مطرح بوده و خواهد بود. عزب با يافتن پاسخ مناسب علمي به هر يک از موردها مورد بحث شده است که مي توان اميدوار به ايجاد يک زير ساخت مناسب فرهنگي بمنظور استفاده از کامپيوتر باب جايگاه واقعي خود بود. در صورت نيل به هدف فوق تسریع ادا هدفمند بمنظور نهادينه شدن فرهنگ عمومي استفاده و بکارگيري سيستم هاي سخت افزاري نرم افزاري و شبکه سير منطقي و پسندیده خویش را طي خواهد کرد.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ماه رمضان 95,دعاهای ماه رمضان 95,زمان افطار ماه رمضان 95,سریال های ماه رمضان 95,مسائل پزشکی و جنسی ماه رمضان 95,ماه عسل 95,دعاهای ماه رمضان 95,سریال های ماه رمضان 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3416
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 140
  • بازدید امروز : 4,409
  • باردید دیروز : 330
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 8,539
  • بازدید ماه : 11,708
  • بازدید سال : 66,432
  • بازدید کلی : 1,083,483
  • کدهای اختصاصی