loading...
رمضان 95
admin بازدید : 133 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)

 

دعاهای ماه رمضان,نماز های ماه رمضان

در ماه رمضان، مستحب است افطار بعد از نماز صورت گیرد

 

اعمال مشترك این ماه چهار گونه است:

نخست: اعمالى است كه در هر شب و روز این ماه به جا آورده مى شود:

 *سید بن طاوس از حضرت امام جعفر صادق و امام موسى كاظم ـ علیهم السلام ـ روایت کرده كه فرمودند: پس از هر نماز در ماه رمضان دعای ذیل را بخوانید:

اَللّـهُمَّ ارْزُقْنی حَجَّ بَیْتِكَ الْحَرامِ فِی عامی هذا وَفی كُلِّ عامٍ ما اَبْقَیْتَنی فی یُسْرٍ مِنْكَ وَعافِیَةٍ، وَسَعَةِ رِزْقٍ، وَلا تُخْلِنی مِنْ تِلْكَ الْمواقِفِ الْكَریمَةِ، وَالْمَشاهِدِ الشَّریفَةِ، وَزِیارَةِ قَبْرِ نَبِیِّكَ صَلَواتُكَ عَلَیْهِ وَآلِهِ، وَفی جَمیعِ حَوائِجِ الدُّنْیا وَالاَْخِرَةِ فَكُنْ لی، اَللّـهُمَّ اِنّی اَساَلُكَ فیـما تَقْضی وَتُقَدِّرُ مِنَ الاََمْرِ الَْمحْتُومِ فی لَیْلَةِ الْقَدْرِ، مِنَ الْقَضاءِ الَّذی لا یُرَدُّ وَلا یُبَدَّلُ، اَنْ تَكْتُبَنی مِنْ حُجّاجِ بَیْتِكَ الْحَرامِ، الْمَبْرُورِ حَجُّهُمْ، الْمَشْكُورِ سَعْیُهُمْ، الْمَغْفُورِ ذُنُوبُهُمْ، الْمُكَفَّرِ عَنْهُمْ سَیِّئاتُهُمْ، واجْعَلْ فیـما تَقْضی وَتُقَدِّرُ، اَنْ تُطیلَ عُمْری، وَتُوَسِّعَ عَلَیَّ رِزْقی، وَتُؤدِّی عَنّی اَمانَتی وَدَیْنی آمینَ رَبَّ الْعالَمین.

خدایا! در این سال و هر سال، تا زمانى كه عمرم باقى است و در آسایش و گشایش روزى به سر مى برم، زیارت خانه ات ـ بیت الحرام ـ را نصیبم گردان. و مرا از درك موقف هاى گرامى و دیدن مكان هاى شریف و زیارت قبر پیغمبرت ـ كه درودت بر او و آلش باد ـ محروم مكن.

و در برآوردن جمیع احتیاجات دنیا و آخرتم یارىام كن. اى خدا! از تو درخواست مى كنم هر آنچه از قضا و قَدَرت را كه در شب قدر حتمى قرار دادى و دیگر برگشت و تغییرى نمى پذیرد، مرا از حجاج بیت الحرامت قرار دهى. حاجیانى كه حجشان پسندیده، سعیشان پذیرفته، گناهانشان آمرزیده و اعمال بدشان بخشیده شده است. و عمر طولانى در راه بندگى ات و روزىام را فراوان قرار ده و امانت ها و قرضم را ادا فرما.

 *هم چنین بعد از نمازها این دعا خوانده شود:

یا عَلِیُّ یا عَظیمُ، یا غَفُورُ یا رَحیمُ، اَنْتَ الرَّبُّ الْعَظیمُ الَّذی لَیْسَ كَمِثْلِهِ شَیءٌ وَهُوَ السَّمیعُ الْبَصیرُ، وَهذا شَهْرٌ عَظَّمْتَهُ وَكَرَّمْتَهْ، وَشَرَّفْتَهُ وَفَضَّلْتَهُ عَلَى الشُّهُورِ، وَهُوَ الشَّهْرُ الَّذی فَرَضْتَ صِیامَهُ عَلَیَّ، وَهُوَ شَهْرُ رَمَضانَ، الَّذی اَنْزَلْتَ فیهِ الْقُرْآنَ، هُدىً لِلنّاسِ وَبَیِّناتٍ مِنَ الْهُدى وَالْفُرْقانَ، وَجَعَلْتَ فیهِ لَیْلَةَ الْقَدْرِ، وَجَعَلْتَها خَیْراً مِنْ اَلْفِ شَهْرٍ، فَیا ذَا الْمَنِّ وَلا یُمَنُّ عَلَیْكَ، مُنَّ عَلَیَّ بِفَكاكِ رَقَبَتی مِنَ النّارِ فیمَنْ تَمُنَّ عَلَیْهِ، وَاَدْخِلْنِی الْجَنَّةَ بِرَحْمَتِكَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ .

اى خداى بلند مقام, اى بزرگوار, اى آمرزنده,اى مهربان! تویى خداى بزرگ كه هیچ مانندى ندارد و به گفتار و كردار خلق شنوا و بینا است. و این ماهى كه مقامش را بلند گردانیدى و بر دیگر ماه ها كرامت و شرافت بخشیدى, و روزه اش را بر من واجب گردانیدى, ماه رمضان است.

ماهى كه در آن قرآن را براى راهنمایى مردم و نشان دادن راه هدایت و جدا نمودن حق از باطل فرو فرستادى و شب قدر را در این ماه مقرر داشتى و نیز آن شب را بر هزار ماه برترى دادى; پس اى خداى صاحب منت كه هیچ كس بر تو منت ندارد, در میان آن همه بندگانت كه منت گزارده اى بر من منت گزار و از آتش دوزخ نجات بخش و به بهشت همیشگى داخل گردان! به حق رحمت بى پایانت اى مهربان ترین مهربانان.
 
* شیخ كفعمى در مصباح و بلدالامین و شیخ شهید در مجموعه از حضرت رسول (صلی الله علیه و آله) نقل كرده اند كه آن حضرت فرمود: هر كه این دعا را در ماه رمضان بعد از هر نماز واجبى بخواند، حق تعالى گناهان او را تا روز قیامت بیامرزد، و دعا این است:

اَللّـهُمَّ اَدْخِلْ عَلى اَهْلِ الْقُبُورِ السُّرُورَ اَللّـهُمَّ اَغْنِ كُلَّ فَقیرٍ، اَللّـهُمَّ اَشْبِعْ كُلَّ جائِعٍ، اَللّـهُمَّ اكْسُ كُلَّ عُرْیانٍ، اَللّـهُمَّ اقْضِ دَیْنَ كُلِّ مَدینٍ، اَللّـهُمَّ فَرِّجْ عَنْ كُلِّ مَكْرُوبٍ، اَللّـهُمَّ رُدَّ كُلَّ غَریبٍ، اَللّـهُمَّ فُكَّ كُلَّ اَسیرٍ، اَللّـهُمَّ اَصْلِحْ كُلَّ فاسِدٍ مِنْ اُمُورِ الْمُسْلِمینَ، اَللّـهُمَّ اشْفِ كُلَّ مَریضٍ، اللّهُمَّ سُدَّ فَقْرَنا بِغِناكَ، اَللّـهُمَّ غَیِّر سُوءَ حالِنا بِحُسْنِ حالِكَ، اَللّـهُمَّ اقْضِ عَنَّا الدَّیْنَ وَاَغْنِنا مِنَ الْفَقْرِ، اِنَّكَ عَلى كُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ .

اى خدا تو بر اهل قبرها نشاط و شادمانى عطا كن؛ فقیران را بى نیاز گردان؛ خدایا گرسنگان را سیر گردان؛ برهنگان را لباس بپوشان؛ خدا بدهى برهكاران را ادا فرما؛ سوگواران را دل شاد ساز؛ خدایا هر غریبى را به وطن باز رسان؛ هر اسیرى را آزادى بخش؛ خدایا فسادگران در كار مسلمانان را اصلاح فرما؛ بیماران را شفا عنایت كن؛ اى خدا به غناى خود جلو فقر ما را ببند؛ بدى هاى ما را به خوبى صفات خودت تغییر ده؛ خدایا دیَن ما را ادا فرما و نادارى ما را به دارایى و بى نیازى بدل گردان كه تو بر هر چیز توانایى. 

دعاهای ماه رمضان,نماز های ماه رمضان

بهتر است در ماه رمضان، با خرماى حلال افطار كند تا ثواب نمازش چهارصد برابر گردد

  
دوم: كارهایى كه در شب هاى ماه رمضان باید به جا آورد؛ و آن چند چیز است:

 1- افطار مستحب است بعد از نماز, صورت گیرد; مگر آن كه ضعف بر او غلبه كرده باشد یا جمعى منتظر باشند.

2- با چیز پاكیزه و حلال و به دور از شبهات افطار نماید. و بهتر آن است كه با خرماى حلال افطار كند تا ثواب نمازش چهارصد برابر گردد. اگر با خرما، آب، رطب، شیر، حلوا، نبات و با آب گرم، و یا هر كدام از این ها افطار كند، نیز خوب است.

3- هنگام افطار دعاهاى وارده در این باره را بخواند؛ از جمله آن كه بگوید:

اللهم لك صمت و على رزقك افطرت و علیك توكلت(خدایا براى تو روزه گرفتم و با روزى تو افطار مى كنم و بر تو توكل دارم.

تا خدا ثواب هر كسى را كه در این روز روزه داشته است، به او عطا كند، و اگر دعاى اللهم رب النور العظیم را كه سید و كفعمى روایت كرده اند بخواند، فضیلت بسیار یابد. 

 
و روایت شده كه حضرت امیر المومنین على (علیه السلام) هر گاه مى خواست افطار كند مى گفت:

بسم الله; اللهم لك صمنا و على رزقك افطرنا, فتقبل منا انك السمیع العلیم.
به نام خدا. خدایا براى تو روزه گرفتیم و به روزى تو افطار كردیم؛ پس از ما قبول كن، زیرا كه تو شنواى دانایى.

4- هنگام لقمه اول بگوید:

بسم الله الرحمن الرحیم; یا واسع المغفرة اغفر لى
به نام خداوند بخشاینده مهربان؛ اى كه آمرزش باو گسترده است, بیامرز مرا. تا خدا او را بیامرزد.

و در روایت آمده است كه در آخر هر روز از روزهاى ماه رمضان، خدا هزار هزار كس را از آتش جهنم آزاد مى كند؛ پس از حق تعالى بخواه كه تو را یكى از آن ها قرار دهد.

5-در وقت افطار سوره قدر بخواند.

  
6- در وقت افطار صدقه بدهد و سپس روزه داران را افطار دهد؛ اگر چه به چند دانه خرما یا شربتى آب باشد. و از حضرت رسول (صلی الله علیه و آله) روایت شده كسى كه روزه دارى را افطار دهد, مثل اجر آن روزه دار براى وى خواهد بود; بدون آن كه چیزى از آن كم شود. و نیز از آنِ او خواهد بود ثواب كار نیكویى كه به جا آورد آن افطار كرده كه فرمود: مومنى كه لقمه اى را در ماه رمضان به مومنى بدهد، حق تعالى براى او اجر كسى را مى نویسد كه سى بندهء مومن آزاد كرده باشد و نیز از آن او است نزد حق تعالى یك دعاى پذیرفته شده.

7- در هر شب خواندن هزار مرتبه انا انزلناه آمده است.

 فضیلت ماه رمضان,اعمال مشترک ماه رمضان

  ماه رمضان در وقت افطار سوره قدر بخواند


8- اگر ممكن باشد در هر شب صد مرتبه حم دخان را بخواند.

9- در هر شب از ماه رمضان دعاى افتتاح بخواند.

10- در روایت آمده كه هر كس در هر شب از ماه رمضان سوره انا فتحنا را در نماز مستحبى بخواند آن سال حفاظت مى گردد. و از اعمالى كه مستحب است در شب هاى ماه رمضان به جا آورده شود، خواندن هزار ركعت نماز در سرتاسر این ماه است.

و این مطلب را عالمان بزرگ و فقیهان وارسته در كتاب هاى خود اشاره كرده و نوشته اند.

سوم: كارهاى مربوط به سحرهاى ماه مبارك رمضان است. و آن چند كار است:

1- سحرى خوردن, و سحرى را ترك نكند, اگر چه با یك دانه خرماى یا یك لیوان آب باشد. و بهترین سحرها سویق یعنى قاووت و خرما است. و در خبر آمده كه حق تعالى و ملائكه صلوات مى فرستند بر كسانى كه در سحرها استغفار مى كنند، و سحرى مى خورند.

2- سوره انا انزلناه در وقت سحرها بخواند، كه هر كس این سوره را در وقت افطار كردن و سحر بخواند گویى ثواب كسى را دارد كه در راه خدا در خون خود بغلتد.

3- بخواند دعاى شریفى را كه از حضرت امام رضا(علیه السلام) نقل شده كه فرموده اند: این دعایى است كه حضرت امام محمد باقر(علیه السلام) در سحرهاى ماه رمضان (دعاى سحر) مى خواندند.

 

 


قرب » اعمال مشترک ماه مبارک رمضان

ghorb.net/fa/1393/04/5574/
Translate this page
مرحوم «علاّمه مجلسى» در فصل آخر از اعمال ماه رمضان در کتاب «زادالمعاد»، نماز شب‌هاى ماه رمضان را چنین بیان مى کند: و با توجّه به این که بهترین اعمال، در ماه مبارک، نماز و ...

اعمال مشترک هر شب و روز ماه رمضان، - زائر

afaghsaeedehomidigha.parsiblog.com/.../اعمال+مشترك+هر+شب+و+ر...
Translate this page
Aug 1, 2010 - اعمال مشترک هر شب و روز ماه رمضان، بسیار است از جمله: ... صادق و امام کاظم(علیهما السلام) روایت کرده است که فرمودند: از اوّل ماه تا آخر ماه مبارک – بعد از هر ...

دعاها و اعمال ماه مبارک رمضان - دین و اندیشه - آکاایران

www.akairan.com/din-andisheh/ramezan/
Translate this page
اعمال شب بیست و سوم ماه رمضان (شب قدر) · علی را در محراب عشق کشتند ! اعمال مشترک ماه مبارک رمضان ... دعاى روز بیست و هشتم ماه مبارک رمضان تصویری · تصویری.

فضيلت و اعمال ماه مبارك رمضان - design by: nabavi

kanoonquran.com/index.php?option=com_content...id...
Translate this page
11, اعمال شب پانزدهم ماه مبارك رمضان. 12, اعمال شب ... 16, اعمال مشترك روزهاي ماه مبارك رمضان. 17, اعمال مخصوص سحر. 18, اعمال مشترک شب هاى ماه مبارک رمضان. 19, اعمال ...

اعمال ماه رمضان - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت

www.hawzah.net/fa/Magazine/View/2689/4262/.../تقویم-تبلیغی
Translate this page
در شب های فرد و تمام شب های دهه آخر ماه مبارک رمضان، غسل مستحب است. .... بسیاری برخوردار بوده و دارای اعمال مشترک واعمال مخصوص هستند که در ذیل توضیح داده می شود:.

اعمال و دعاهای شبهای ماه مبارک رمضان ۹۵ - هیپ هاپ

hip-hop-hip.avablog.ir/.../اعمال+و+دعاهای+شبهای+ماه+مبارک+رمضان+...
Translate this page
2 days ago - اعمال شبهای ماه مبارک رمضان ۹۵ اعمال و دعاهای شبهای ماه مبارک رمضان ۹۵ ,دعاها و اعمال ماه مبارک رمضان,اعمال مشترك ماه مبارك رمضان ,اعمال و مستحبات ماه ...

جام روز » اعمال مشترك ماه مبارك رمضان

jamerooz.ir/اعمال-مشترك-ماه-مبارك-رمضان/2016/06/04/...و.../مذهبی/
Translate this page
8 hours ago - ... فیلم و صوت · شهدای شهرستان · گزارش تصویری · وبلاگستان · صفحه اصلی » مذهبی » اعمال مشترک ماه مبارک رمضان. کد خبر : 25687. تاریخ انتشار ...

اعمال مشترك شب هاى ماه مبارك رمضان: نه عمل - سایت دکترعلی حق شناس

alihaghshenas.ir/index.aspx?pid=99&articleid=54618
Translate this page
اعمال مشترك شب هاى ماه مبارك رمضان: نه عمل. اعمالى كه در شب هاى ماه رمضان بجا آورده مى شود چند امر است: 1- افطار كردن به هنگام دخول وقت مغرب شرعى. و مستحبّ است كه بعد از ...

[PDF]اعمال مشترک ماه مبارک رجب

www.saadatschool.ir/upload/15/rajab.pdf
Translate this page
ماه رجب و ماه شعبان و ماه رمضان شرافت. زیادی دارند. و در فضیلت آنها. روایات بسیاری وارد شده. است. از حضرت رسول )صلى اهلل. علیه و آله( روایت شده. که: ماه رجب ماه بزرگ ...

اعمال شب 23 ماه مبارك رمضان - عقیق

aghigh.ir/fa/news/57710/اعمال-شب-23-ماه-مبارك-رمضان
Translate this page
Jul 9, 2015 - اعمال شب 23 ماه مبارك رمضان ... آن مرد نيز وقتي شب‌هاي بيست و سوم ماه رمضان فرا مي‌رسيد، با همه خانواده و فرزندان و غلامان به ... اعمال مشترك شب هاي قدر:

جهان نيوز - اعمال مشترک ماه رجب، شعبان و رمضان

jahannews.com/fa/doc/news/.../اعمال-مشترک-ماه-رجب-شعبان-رمضان
Translate this page
ماه رجب و ماه شعبان و ماه رمضان شرافت زیادی دارند و در فضیلت آنها روایات بسیاری وارد شده است. ... اعمال مشترک ماه مبارکرجب اینها اعمالی است که انجام دادن آنها متعلق به ...

اعمال مشترك ماه مبارك رمضان | معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد

farhangi.um.ac.ir/portal/?q=node/1555
Translate this page
اعمال مشترك این ماه چهار گونه است: نخست: اعمالى است كه در هر شب و روز این ماه به جا آورده مى شود: *سید بن طاوس از حضرت امام جعفر صادق و امام موسى كاظم علیهماالسلام ...

فضیلت و اعمال شب‌ 19 ماه مبارک رمضان - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/.../فضیلت-و-اعمال-شب‌-19-ماه-مبارک-رمضان
Translate this page
Jul 5, 2015 - فضیلت و اعمال شب‌ 19 ماه مبارک رمضان شب های قدر،نوزدهم ماه رمضان. ... ماه مبارک رمضان. پس اعمال مشترکشب‌های قدر(19، 21، 23) به این شرح است: اوّل

اعمال مخصوص شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان - وارث

vareth.ir/fa/news/.../اعمال-مخصوص-شب-بیست-و-سوم-ماه-مبارک-رم...
Translate this page
Jul 9, 2015 - اعمال مخصوص شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان ... در روايتي از امام باقر(ع) نقل شده است كه مردي در ماه رمضان خدمت رسول خدا ... اعمال مشترك شب هاي قدر:

اعمال مشترك ماه مبارك رمضان

www.zahedan-tebyan.ir/main.asp?id=655
Translate this page
اعمال مشترك اين ماه چهار گونه است :نخست , اعمالى است كه در هر شب و روز اين ماه به جا ... هر فريضه اى در ماه رمضان مى خوانى :اَللّـهُمَّ ارْزُقْني حَجَّ بَيْتِكَ الْحَرامِ فِي عامي هذا وَفي كُلِّ ...

هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی فارس - اخبار > اعمال ماه مبارك رمضان

fars.selection.behdasht.gov.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid...
Translate this page
Jul 6, 2014 - زمان نامگذارى این ماه گرماى شدیدى بود به حدّى که ریگها، سخت گرم شده بودند و به همین سبب این ماه را رمضاننامیدند.(1) اعمال مشترک اول هر ماه 1ـ دعا

اعمال مشترک ماه مبارک رمضان | عشق یعنی محمد (ص)

loveismuhammad.ir/1395/03/05/اعمال-مشترک-ماه-مبارک-رمضان/
Translate this page
May 25, 2016 - در ماه رمضان، مستحب است افطار بعد از نماز صورت گیرد. اعمال مشترک این ماه چهار گونه است: نخست: اعمالى است که در هر شب و روز این ماه به جا آورده مى شود ...

7-از اعمال مشترک ماه های مبارک رجب و شعبان و رمضان | درخت سعادت

www.drakhtesaadat.ir/.../5-از-اعمال-مشترک-ماه-های-مبارک-رجب-و-شع...
Translate this page
Apr 20, 2015 - ۷-از اعمال مشترک ماه های مبارک رجب و شعبان و رمضان. بسم الله الرحمن الرحيم. هر كس براي خويش پناهي گزيده است ما در پناه قائم آل محمد يم. (عجل الله ...

اعمال مشترك شب هاى ماه مبارك رمضان - سایت اطلاع رسانی آیت الله العظمی ...

fa.tabrizi.org/1394/03/26/اعمال-مشترك-شب-هاى-ماه-مبارك-رمضان/
Translate this page
Jun 16, 2015 - اعمالى که در شب هاى ماه رمضان بجا آورده مى شود چند امر است: ۱ـ افطار کردن به هنگام دخول وقت مغرب شرعى. و مستحبّ است که بعد از نماز مغرب افطار کند، ...

نرم افزار اعمال و ادعیه های مخصوص ماه مبارک رمضان برای رایانه | موسسه ...

ahlolbait.com/.../نرم-افزار-اعمال-و-ادعیه-های-مخصوص-ماه-مبارک-رمض...
Translate this page
6- اعمال مشترک شب هاى ماه مبارک رمضان. 7- اعمال سحرهاى ماه مبارک رمضان. 8- اعمال مشترک روزهاى ماه مبارک رمضان. دانلود: Package icon دانلود نرم افزار اعمال و ادعیه های ...

اعمال مشترك ماه مبارك رمضان | نایت ملودی

www.nightmelody.com/77798/اعمال-مشترك-ماه-مبارك-رمضان.html - Translate this page
اعمال مشترک ماه مبارک رمضان. در ماه رمضان، مستحب است افطار بعد از نماز صورت گیرد اعمال مشترک این ماه چهار گونه است: نخست: اعمالى است که در هر شب و روز این ماه به جا ...

اعمال مشترك ماه مبارك رمضان | www.SportTehran.ir

sporttehran.ir/d.asp?id=39152 - Translate this page
Jun 16, 2015 - اعمال مشترك ماه مبارك رمضان در ماه رمضان، مستحب است افطار بعد از نماز صورت گیرد. اعمال مشترك ماه رمضان چهار گونه است: نخست: اعمالى است كه در هر ...

کلیات مفاتیح الجنان

www.erfan.ir/farsi/mafatih/index/2
Translate this page
فصل سوم: فضیلت و اعمال ماه مبارک رمضان. خطبه حضرت ... مطلب اول: اعمال مشترک ماه مبارک رمضان. بخش اول ... مطلب دوم: اعمال مخصوص شب و روز ماه رمضاناعمال شب اول و ...

[DOC]اعمال ماه مبارک رجب

www.scu.ac.ir/_.../5ff20eaa-c...
Translate this page
Shahid Chamran University of Ahvaz
فضیلت و اعمال ماه مبارك رجب. ماه رجب و ماه شعبان و ماه رمضان شرافت زیادی دارند و در فضیلت آنها روایات بسیاری وارد شده است. از حضرت ... اعمال مشترك ماه مبارک رجب.

بوی باران - اعمال ماه مبارك رمضان

l4l.blogfa.com/post/9/اعمال-ماه-مبارك-رمضان
Translate this page
الف) اعمال مشترک شب و روز ماه رمضان 1ـ دعا سیّد بن طاووس(رحمه الله) از امام صادق و امام کاظم(علیهم السلام) روایت کرده است که فرمود: از اوّل ماه تا آخر ماه مبارک، بعد از هر ...

اعمال مخصوص شب "بيست و يكم" ماه مبارک رمضان - خبرگزاری میزان

www.mizanonline.ir/.../اعمال-مخصوص-شب-بيست-و-يكم-ماه-مبارک-...
Translate this page
Jul 7, 2015 - به گزارش خبرگزاری میزان، اعمال شب‌هاى قدر بر دو نوع است؛ يكى آن‌كه در هر سه شب بايد انجام داد و ديگر آن‌هايي‌ كه مخصوص هر شبى است. اعمال مشترك اين ...

الف - اعمال شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان

alef.ir/vdcbf8b5frhbwzp.uiur.html?281733
Translate this page
Jul 9, 2015 - در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، غیر از اعمال مشترک شب‌های قدر، اعمال دیگری نیز وارد شده است تا فردی که این شب را به احیا می‌گذراند در کنار اعمال ...

دعاي روز بيست هفتم ماه مبارك رمضان | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24 ... - 1

weblog24.xyz/list/دعاي-روز-بيست-هفتم-ماه-مبارك-رمضان.html
Translate this page
این اعمال كه آثار عمیقى در پرورش روح جان انسان دارد، به دو بخش تقسیم مى شود اوّل اعمال مشترك ماه مبارك رمضان، كه مخصوص شب روز معیّنى نیست، آن بر چهار قسم است 1ـ ...

اعمال مشترك ماه مبارك رمضان بایگانی | عکس جدید 94

pixmodel.ir/tag/اعمال-مشترك-ماه-مبارك-رمضان/
Translate this page
2 days ago - دعاها و اعمال ماه مبارک رمضان. ,اعمال مشترك ماه مبارك رمضان. ,اعمال و مستحبات ماه رمضان – دعا و مناجات ادعیه روزانه ماه رمضان. ,اعمال ماه رمضان ۹۵. ,دعاي روز اول ...

ایسنا - اعمال شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان

isna.ir/fa/news/.../اعمال-شب-بیست-و-یکم-ماه-مبارک-رمضان
Translate this page
Jul 7, 2015 - به گزارش سرویس دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ، اعمال مشترک این شب‌ها چند چیز هستند: اوّل: «غسل». علامه مجلسی فرموده است که ...

اعمال مربوط به شب بیست و سوم ماه مبارك رمضان - پارس ناز

www.parsnaz.ir/news_detail_17502.html
Translate this page
در شب بیست و سوم ماه مبارك رمضان، غیر از اعمال مشترك شب‌های قدر، اعمال دیگری نیز وارد شده است تا فردی كه این شب را به احیا می‌گذراند در كنار اعمال مشترك شبهای قدر، ...

اعمال مشترک ماه مبارک رمضان 94 - ماتیلدا

www.matilda.ir › مذهبی › ادعیه و زیارات
Translate this page
Jun 15, 2015 - در ماه های محرم ، رجب ، شعبان یک سری اعمال مشترک وجود دارد که ما در این جا اعمال مشترک ماه مبارک رمضان ۹۴ را در اختیار شما قرار می دهیم . اعمال مشترک ...

اعمال ماه مبارک رمضان - اعمال مشترك ماه مبارك رمضانبیتوته - جستجو در جهان

www.worldsearching.ir/tncsntjndcrcndsdcdyncvndnsdcacyctdqnjrct... - Translate this page
May 26, 2016 - رمضان,اعمال ماه رمضان,فضیلت ماه رمضان.اعمال مشترك ماه مبارك رمضان - بیتوتهاعمال مشترکه ماه رمضان - مفاتیح الجنانماه رمضان ماه رحمت و غفران الهی ...

اعمال مشترک ماه مبارک رمضان - اوخواهدآمد

zohur313.persianblog.ir/tag/اعمال_مشترک_ماه_مبارک_رمضان
Translate this page
Jun 17, 2015 - اعمال مشترک ماه مبارک رمضاناعمال مشترک ماه مبارک رمضان. موضوعات مرتبط: برچسب‌ها: اعمال مشترک ماه مبارک رمضان · ادامه مطلب. تاريخ : ۱۳٩٤/۳/٢٧ ...

اعمال شبهای قدر – اعمال شب 19 21 23 ماه رمضان | جستجو | وبلاگ 24

weblog24.link/.../اعمال-شبهای-قدر-%25E2%2580%2593-اعمال-شب-...
Translate this page
اوّل: اعمال مشترك ماه مبارك رمضان، كه مخصوص شب و روز معیّنى نیست، و آن بر چهار قسم است: 1ـ اعمالى كه در هر شب و روزماه مبارك انجام مى شود. 2ـ اعمالى كه مخصوص شب هاى ماه ...

اعمال شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان - نامه نیوز

namehnews.ir/fa/news/.../اعمال-شب-بیست-و-سوم-ماه-مبارک-رمضان
Translate this page
Jul 9, 2015 - در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، غیر از اعمال مشترک شب‌های قدر، اعمال دیگری نیز وارد شده است تا فردی که این شب را به احیا می‌گذراند در کنار اعمال ...

اعمال مشترک ماه رمضان - ناطقان

nateghan.ir/fa/news/23665/اعمال-مشترک-ماه-رمضان
Translate this page
Jun 16, 2015 - ماه مبارک رمضان که به ماه نزول قرآن و برکات آسمانی مشهور است و یکی از بهترین ماه ها برای ارتباط با خداوند میباشد دارای اعمالی است که در ادامه به اعمال ...

نگاهی به اعمال ماه مبارک رمضان - موعود

www.mouood.org › اخبار › اخبار مهدویت و جهان اسلام
Translate this page
Jul 10, 2013 - ماه رمضان ماه خداوند، ماه نزول قرآن و از شريف‌ترين ماه‌هاي سال است. در اين ماه درهاي آسمان و بهشت گشوده و ... موقعیت شما: اخبار»اخبار مهدویت و جهان اسلام» نگاهی به اعمال ماه مبارک رمضان ... اعمال مشترك این ماه چهار گونه است: نخست: اعمالى است كه ...

فضیلت و اعمال شب 19 ماه مبارک رمضان | زیارت امام حسین علیه

www.ghatreh.com/news/.../فضیلت-اعمال-ماه-مبارک-رمضان
Translate this page
Jul 5, 2015 - فضیلت و اعمال شب‌ نوزدهم ماه مبارک رمضان پس اعمال مشترک شب‌های قدر(۱۹، ۲۱، ۲۳) به این شرح است: اوّل غسل؛ علاّمه مجلسی فرموده که غسل این شب‌ها را ...

اعمال شب نوزدهم اولین شب قدر ماه مبارک رمضان - فان پاتوق

www.funpatogh.com/اعمال-شب-نوزدهم-اولین-شب-قدر-ماه-مبارک-ر.h...
Translate this page
اولین شب قدر اعمال شب نوزدهم اولین شب قدر ماه مبارک رمضان اعمال شب قدر بر دو نوع است: اعمالی که در هر سه شب انجام می‌ شود و به اعمال مشترک معروف است و اعمالی که ...

نگاهی به اعمال عبادی و عرفانی ماه مبارک رمضان - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/article/.../نگاهی-به-اعمال-عبادی-و-عرفانی-ماه-مبارک-رمضان
Translate this page
(۱۴) ب - اعمال مشترك ماه مبارك رمضان ۱- خواندن دعا و مناجات دعاها و مناجات فراوانی ازامامان معصوم(ع) در این ماه وارد شده است كه به طور مشترك در تمامی این ماه می توان خواند.

فضیلت و اعمال شب‌ 19 ماه مبارک رمضان

entekhab.ir/fa/.../فضیلت-و-اعمال-شب‌-19-ماه-مبارک-رمضا...
Translate this page
Entekhab
Jul 5, 2015 - فضیلت و اعمال شب‌ 19 ماه مبارک رمضان · پایگاه خبری تحلیلی ... پس اعمال مشترک شب‌های قدر(19، 21، 23) به این شرح است: اوّل غسل؛ علاّمه مجلسی ...

اعمال ماه مبارک رمضان

doavm.persiangig.com/al/4.html
Translate this page
اعمال شب 21 و 23 ماه مبارک رمضان. در روايات آمده است كه فضيلت شب هاي بيست و يكم و بيست و سوم ماه مبارك رمضان بيشتر از شب ... اعمال مشترك در شب هاي مبارك قدر. 1.

علت نامگذاري ماه مبارک رمضان و اعمال آن | پرسمان دانشجویی اخلاق

akhlagh.porsemani.ir/.../علت-نامگذاري-ماه-مبارک-رمضان-و-اعمال-آن
Translate this page
اعمال مشترک ماه رمضان. ۱ـ دعا. سید بن طاووس(رحمه الله) از امام صادق و امام کاظم(علیهم السلام) روایت کرده است که فرمود: از اولماه تا آخر ماه مبارک، بعد از هر فریضه، این دعا را ...

اعمال مشترك ماه مبارك رمضان - انجمن تهران پاتوق

www.forums.tehranpatogh021.ir/Thread-اعمال-مشترك-ماه-مبارك-رم...
Translate this page
در ماه رمضان، مستحب است افطار بعد از نماز صورت گیرد اعمال مشترك این ماه چهار گونه است: نخست: اعمالى است كه در هر شب و روز این ماه به جا آورده مى شود: *سید بن طاوس از ...

اعمال و مناسبت های ماه مبارک رمضان | آیت الله محمود محقق دامغانی (موقنیان ...

mohaqeq-damqani.com/.../اعمال-و-مناسبت-های-ماه-مبارک-رمضان.htm...
Translate this page
اعمال مشترک ماه رمضان چهار گونه است: نخست: اعمالى است که در هر شب و روز این ماه به جا آورده مى شود: *سید بن طاوس از حضرت امام جعفر صادق و امام موسى کاظم علیهم السلام ...

اعمال مشترک این ماه

makarem.ir/compilation/Reader.aspx?...
Translate this page
Naser Makarem Shirazi
اعمال مشترک شب هاى ماه مبارک رمضان · اعمال مخصوص سحرگاهان: · اعمال مشترک روزهاى ماه مبارک رمضان: · اعمالمخصوصِ شب ها یا روزهاى معیّنِ ماه مبارک رمضان ...

اعمال ماه مبارک رجب - هیئت مکتب الباقر

heyatemaktabolbagher.epage.ir/fa/module.content_Page.33-10.html
Translate this page
فضیلت و اعمال ماه مبارک رجب. ماه رجب و ماه شعبان و ماه رمضان شرافت زیادی دارند و در فضیلت آنها روایات بسیاری وارد شده است. از حضرت ... اعمال مشترک ماه مبارک رجب.

دانلود یك نرم افزار ویژه برای ماه مبارك رمضان | اتاق خبر 24

otaghkhabar24.ir/news/49388
Translate this page
May 25, 2016 - با دانلود نرم افزار رمضان می توانید اعمال مخصوص و دعاهای این ماه را به همراه ... و روز ماه رمضاناعمال مشترک روزهاى ماه رمضاناعمال مشترک شب هاى ماه رمضان ...

لیلة القدر - اعمال مشترك ماه مبارك رمضان

www.lailatolgadr.ir/?PageID=1091
Translate this page
Aug 30, 2010 - اعمال مشترك ماه مبارك رمضان. ... اعمال مشترك روزهاى ماه رمضاناعمال مشترك روزهاى ماه رمضان سه شنبه شانزدهم شهريور 1389. تعداد بازدید: 556 ...

توشه رمضان | گروه برنامه نویسی هانیستا

hanista.com/app/toosheramezan/
Translate this page
هر آنچه شما در این ماه مبارک به آن نیاز دارید در این برنامه قرار گرفته. ... فضیلت ماه رمضان، اعمال مشترک ماه مبارک رمضان، اعمالشب و روز ماه رمضان، دعای حج، بخش دوم دعای ...

فضیلت و اعمال شب‌ 19 ماه مبارک رمضان | وحدتیه نیوز

vahdatiyehnews.ir/fa/فضیلت-و-اعمال-شب‌-19-ماه-مبارک-رمضان/
Translate this page
Print Friendly. صفحه اصلی / اجتماعی / فضیلت و اعمال شب‌ ۱۹ ماه مبارک رمضان ... شب‌ نوزدهم ماه مبارک رمضان. پس اعمال مشترک شب‌های قدر(۱۹، ۲۱، ۲۳) به این شرح است: اوّل.

دارالقرآن - ويژه نامه - اعمال ماه رجب

quran.roshd.ir/portal/Home/ShowPage.aspx?...
Translate this page
فضيلت و اعمال ماه مبارك رجب ماه رجب و ماه شعبان و ماه رمضان شرافت زيادي دارند و در فضيلت آنها روايات بسياري وارد شده است. از حضرت رسول ... اعمال مشترك ماه مبارك رجب

اعمال مشترکه و مخصوصه ماه مبارک رمضان - دکتر من

doctoreman.ir/fa/news/.../اعمال-مشترکه-و-مخصوصه-ماه-مبارک-رمضا...
Translate this page
Jun 19, 2015 - *اعمال مشترك این ماه چهار گونه است: ... 10- در روایت آمده كه هر كس در هر شب از ماه مبارک رمضان، سوره انا فتحنا را در نماز مستحبى بخواند در آن سال، حفاظت ...

اعمال مشترك ماه مبارك رمضان « شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان

armanekerman.ir/اعمال-مشترك-ماه-مبارك-رمضان/
Translate this page
Jun 15, 2015 - اعمال مشترک ماه مبارک رمضان. ... اعمال مشترک ماه مبارک رمضان. در ماه رمضان، مستحب است افطار بعد از نماز صورت گیرد. ... به گزارش سرویس مذهبی ...

اعمال شب و روز اول ماه رمضان 95 :: دانلود آهنگ و کلیپ جدید | رمضان 95

downloadramadan95.blog.ir/1395/.../اعمال-شب-و-روز-اول-ماه-رمضان-...
Translate this page
19 hours ago - *اعمال مشترک این ماه ... اعمال ماه رمضان 95 | اعمال شب و روزاول و اخر ماه مبارک رمضان . ... اعمال شب اول ماه رجب و اعمال مشترک | امروز جمعه مصادف است - قطره.

ادعيه و اعمال ماه مبارك رمضان - انوار طاها

anvartaha.ir/fa/.../ادعيه%20و%20اعمال%20ماه%20مبارك%20رمضان
Translate this page
صفحه اصلي » ويژه نامه » ويژه نامه رمضان » ادعيه و اعمال ماه مبارك رمضان. لطفا نوع ... اعمال مخصوص شب بيست ويكم ماه مبارك رمضان ... اعمال مشترك شب هاى ماه مبارك رمضان.

اعمال شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان - افکارنیوز

www.afkarnews.ir/.../350431-اعمال-شب-بیست-سوم-ماه-مبارک-رمضا...
Translate this page
به گزارشافکارنیوز،اعمال مشترک این سه شب شامل غسل، نماز دو رکعتی با هفت ... دعا را در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در حال سجده، ایستاده، نشسته و در همه حالات ...

دانلود نرم افزارهای مخصوص ماه رمضان - اینجا زاهدان , دروازه شهادت

www.momtad.blogfa.com/post-152.aspx
Translate this page
دعای آغاز ماه مبارک رمضان دعای سحر دعاهای افطار دعای افتتاح دعای هر شب دعای یا علی و یا عظیم نماز روزهای ماه مبارک رمضان نمازشب های ماه مبارک رمضان اعمال مشترک شبهای ...

اعمال ماه مبارک رمضان نسخه اندروید، iRamazan v1.0

www.nasr19.ir › آندروید
Translate this page
Jul 20, 2012 - این نرم افزار برنامه ای کامل برای ماه مبارک رمضان می باشد. این نرم ... دارای بخش اعمال مشترک شب های قدر،اعمال شب نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم

در اعمال مخصوص شب و روز این ماه مبارک است. - مرکز اطلاع رسانی غدیر

www.ghadeer.org/Book/47/8665
Translate this page
... شب آخر (ماه شعبان) · باب سوم: در اعمال و ادعیه ماه مبارک رمضان · فصل اول: در اعمال مشترک ماه رمضان است · فصل دوم: دراعمال مخصوص شب و روز این ماه مبارک است.

اعمال شب قدر در ماه مبارک رمضان - netangel

netangel.ir/اعمال-شب-قدر/
Translate this page
اعمال شب قدر در ماه مبارک رمضان ,اعمال شب قدر ,شب قدر : اس ام اس های زیبا برای شب قدر ,شب قدر,اس ... اعمال شب قدر به دو گونه اعمال مشترک و اعمال مخصوص تقسیم می شود.

روضة الزینب (س) - نگاهی به اعمال عبادی وعرفانی ماه مبارک رمضان

rozato-zeynab.blogfa.com/post-33.aspx
Translate this page
روضة الزینب (س) - نگاهی به اعمال عبادی وعرفانی ماه مبارک رمضان, , کـلـب آستــان ... 15 - مفاتیح الجنان ، اعمال مشترک ماه رمضان ؛ الاقبال بالاعمال الحسنه ،ج1 ، ص 246.

اعمال شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان - خبرآنلاین

www.khabaronline.ir/Detail/169008
Translate this page
Aug 21, 2011 - اعمال مشترک شبهاى قدر: شب قدر همان شبى است که در تمام سال شبى به خوبى و فضیلت آن نمى رسد و عمل در آن بهتر است از عمل در هزار ماه و در آن شب ...

اعمال مشترک ماه مبارک رمضان - گلستان 24

www.golestan24.com/بخش.../10085-اعمال-مشترک-ماه-مبارک-رمضان
Translate this page
Jun 18, 2015 - در ماه رمضان، مستحب است افطار بعد از نماز صورت گیرد. به گزارش گلستان 24، اعمال مشترک ماه رمضان چهار گونه است: اعمال مشترک ماه مبارک رمضان.

تقويم تبليغى ماه مبارك رمضان | بلاغ

www.balagh.ir/content/3096
Translate this page
Jun 16, 2015 - ۷ خواندن دعاى مخصوص هر روز ماه مبارك رمضان كه در ضمن اعمال روزهاى اين ماه در .... و داراى اعمال مشترك و اعمال مخصوص هستند كه در ذيل توضيح داده مى شود:.

اعمال مشترک ماه رمضان - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی

hadis7275-ba.smartfeed1.ir/ogle/اعمال+مشترک+ماه+رمضان
Translate this page
11 hours ago - ماه مبارك رمضان نیز آغاز سال سلوكی و عبادی بندگان خداوند محسوب می شود . سید بن طاوس كتاب اعمال السنه خود را با اعمال ماه رمضان آغاز و به ماه شعبان ...

ادعیه روزها و نماز شب های ماه مبارک رمضان - برنامه های اندرویدی در مایکت

https://myket.ir/.../ادعیه%20روزها%20و%20نماز%20شب%20های%20ما...
Translate this page
3- نماز های هر شب ماه مبارک رمضان 4- ادعیه ی هر روز ماه مبارک رمضان به همراه اجرای صوتی 5- اعمال مشترک ماه مبارک رمضان 6- اعمال افطار و سحر 7- توانایی ارسال ادعیه و نمازها ...

معرفي کتاب :: منتخب ادعيه و اعمال ماه مبارك رمضان

www.p-khorshid.ir/view.php?page=viewbook&id=930
Translate this page
منتخب ادعيه و اعمال ماه مبارك رمضان به ضميمه استفتائات ويژه ماه مبارك رمضان در اعمال مشترك اين ماه قِسم اول: اعمالى است كه در هر شب و روز اين ماه به جا آورده مى شود. سيّد بن ...

اعمال مشترک ماه شعبان

news.police.ir/News/fullStory.do?Id=253906
Translate this page
May 8, 2016 - حلول ماه مبارک رمضان برميهمانان ضيافت الهي مبارک ... سپس مى‌فرمود كه روزه دو ماه شعبان و رمضان توبه و مغفرت از خدا است. اعمال مشترك ماه شعبان.

اعمال شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان | بویر نیوز

boyernews.com/154701/اعمال-شب-بیست-و-یکم-ماه-مبارک-رمضان/
Translate this page
Jul 8, 2015 - اعمال شب بیست و یکم ماه مبارک رمضاناعمال مشترک این شب‌ها چند چیز هستند: اوّل: «غسل». علامه مجلسی فرموده است که “بهتر است غسل شب‌های قدر را ...

فهرست اعمال مشترک ماه رمضان سال ۹۴ | سال 94 | ماه محرم 94 | نوحه 94 | مداحی 94

norouz94.ir/15908/فهرست-اعمال-مشترک-ماه-رمضان-سال-۹۴
Translate this page
فهرست اعمال مشترک ماه رمضان سال ۹۴. 221 views; فروردین ۲۸ام, ۱۳۹۴; احکام و اعمال رمضان .... سوم: کارهاى مربوط به سحرهاى ماه مبارک رمضان است. و آن چند کار است: ۱٫ سحرى ...

اعمال مشترک ماه مبارک شعبان المعظم | دلدادگان

deldadegan.ir › مطالب اسلامی و مذهبی › فضیلت و اعمال ماه های قمری
Translate this page
در ماه مبارک شعبان ، عاشق و محبّ واقعی با یاری جستن از اعمال ماه شعبان ، نفس خویش را از رذایل اخلاقی پاک نموده و خود را برای میهمانی بزرگ الهی که ماه رمضان می باشد آماده ...

چرا در ماه رمضان «طلب حج» از خدا ميكنيم؟ - خبرگزاري حج

hajj.ir/14/58925
Translate this page
Jun 23, 2015 - سيد بن طاووس به نقل از امام صادق و امام كاظم عليهما السلام در اعمال مشترك ماه مبارك رمضان دعايي را مطرح كرده كه فراز اوليه آن «اللهم ارزقني حج بيتك ...

اعمال ماه مبارک رجب المرجب - دانشگاه علوم پزشکی کاشان

kaums.ac.ir/Default.aspx?PageID=265&NewsID=3295
Translate this page
در آستانه حلول ماه مبارک "رجب المرجب" ماهی را که به ماه خدا و ماه امیرالمومنین معروف شده است قرار داریم. ... هر چه بهتر و بیشتر از ماه مبارک رمضان در این ماه و ماه شعبان خود را برای ما مبارک رمضان که ماه ضیافت و مهمانی الهی است آماده کنند. ... *اعمال مشترک این ماه.

اعمال مشترك ماه مبارك رمضان | حسینیه سردار شهید محمد آتوت

fa.shahidatoot.com/781/news/اعمال-مشترك-ماه-مبارك-رمضان.aspx/ - Translate this page
Jun 25, 2015 - اعمال مشترک این ماه چهار گونه است: نخست: اعمالى است که در هر شب و روز این ماه به جا آورده مى شود: *سید بن طاوس از حضرت امام جعفر صادق و امام موسى کاظم ...

اعمال مشترك شب هاى ماه مبارك رمضان - گروه فرهنگی امیدواران

www.omidvaran.org › رمضان
Translate this page
Jul 8, 2013 - نظر بدهید. اعمال مشترك شب هاى ماه مبارك رمضان. اعمالى كه در شب هاى ماه رمضان بجا آورده مى شود چند امر است: 1ـ افطار كردن به هنگام دخول وقت مغرب شرعى.

اعمال شب بيست و يكم ماه مبارک رمضان - دوستی ها

www.doostiha.ir/.../اعمال-شب-بيست-و-يكم-ماه-مبارک-رمضان.html
Translate this page
Jul 29, 2013 - امشب بيست و يكم ماه مبارك رمضان و دومين شب قدر است اعمال شب بيست و ... اعمال شب‌هاى قدر بر دو قسم است، یک قسم آن مشترک میان هر سه شب است و ...

اعمال شب بیست و سوم ماه مبارك رمضان - وبسوار

websavar.ir/fa/news/3752/اعمال-شب-بیست-و-سوم-ماه-مبارك-رمضان
Translate this page
Jul 20, 2014 - در شب بیست و سوم ماه مبارك رمضان، غیر از اعمال مشترك شب‌های قدر، اعمال دیگری نیز وارد شده است تا فردی كه این شب را به احیا می‌گذراند در كنار اعمال ...

اعمال عبادی ماه مبارک شعبان - راسخون

rasekhoon.net › ... › ماه شعبان › اعمال عبادی ماه مبارک شعبان
Translate this page
اعمال عبادی ماه مبارک شعبان. ... اعمال مشترك شعبان المعظم ..... از آخر ماه شعبان روزه بدارد و به ماه مبارك رمضان وصل كند حق تعالى ثواب روزه دو ماه متوالى براى او بنويسيد و ...

حمیدرضا فلاح - » اعمال شب 19 ماه مبارک رمضان

hr-fallah.ir/?p=2214
Translate this page
Jul 27, 2013 - اعمال شب ۱۹ ماه مبارک رمضان ... مناجات ماه مبارک رمضان+دعای کمیل+تصویر+صوت · اعمال مشترک شب های قدر · فضائل و اعمال شب نیمه شعبان · اعمال عید ...

فضیلت ماه ربیع الثانی | حسینیه نجف آبادیها

hosseinienajafabadiha.com/?q=fazilat_mah
Translate this page
ماه رجب و ماه‌های شعبان و رمضان، از ماه‌های بسیار پرفضیلت هستند و از تعبیرات بعضی از روایات این‌گونه برمی‌آید ... این سه ماه، امتیاز خاصی دارد؛ تا آنجا که ماه رجب «ماه خدا» نامیده شده و ماه شعبان «ماه پیامبر» و ماه مبارک رمضان «ماه امت». اعمال مشترکاین ماه.

اعمال و دعاى مخصوص روز پنجم ماه مبارک رمضان - تعامل

www.taamolnews.ir/fa/news/91054
Translate this page
Jun 22, 2015 - آيت الله مجتهدي تهراني (ره) در شرح دعاي روز پنجم ماه مبارک رمضان آورده است: اللَّهُمَّ اجْعَلْنِي فِيهِ .... **اعمــال مشتــرک اين مــاه پــر فيــض**. نخست:اعمــالى ...

پرسه زیر بارون - دانلود رايگان کتاب الكترونيك اعمال ماه مبارك رمضان - جاوا

parsezirebaroon.blogfa.com/.../دانلود-رايگان-کتاب-الكترونيك-اعم...
Translate this page
پرسه زیر بارون - دانلود رايگان کتاب الكترونيك اعمال ماه مبارك رمضان - جاوا - ... اعمال مشترك شب هاي ماه مبارك رمضان اعمالمخصوص ... اعمال مشترك روزهاي ماه مبارك رمضان

سلام بر ماه خدا/ دعاي روز، اعمال مشترک روزها، شب ها و سحرگاهان ماه مبارک رمضان

fatemyon.com/content/1328
Translate this page
Jun 29, 2014 - ماه رمضان ماه خداوند، ماه نزول قرآن و از شريف‌ترين ماه‌هاي سال است. در اين ماه درهاي آسمان و بهشت گشوده و درهاي جهنم بسته مي‌شود، و عبادت در يکي از شب‌هاي آن ...

رمضان+اعمال شب قدر+اعمال عید فطر در کافه‌بازار برای اندروید · کافه بازار ...

https://cafebazaar.ir/app/ir.Hadaf.Ramazan/?l=fa
Translate this page
بهترین و کاملترین برنامه ویژه ماه مبارک رمضان * ***** لطفا با ... 1- احکام روزه و مسائل شرعی ماه مبارک رمضان که شامل : - تعریف ... اعمال مشترک شب های پر فیض قدر

: : همه چیز در مورد مستحب و مکروه : : - آداب ماه مبارك رمضان

www.seyedhadi3.blogfa.com/cat-10.aspx
Translate this page
همه چیز در مورد مستحب و مکروه : : - آداب ماه مبارك رمضان - ... از اعمال مهم اين ماه ، غسل در شب و روز اول و شب هاى فرد است . در روايت آمده است : كسى كه شب اول ماه رمضان ، در رودى ...

دانلود نرم افزار ماه مبارک رمضان | یاس دانلود

www.yasdl.com/tag/دانلود-نرم-افزار-ماه-مبارک-رمضان
Translate this page
توشه رمضان 93 هر آنچه شما در این ماه مبارک به آن نیاز دارید است. ... نرم افزار رمضان الکریم یک منبع کامل برای ادعیه ها و اعمال ماه رمضان با توجه به تقویم و روز های آن به ... دارای بخش اعمال مشترک شب های قدر، اعمال شب نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم

اعمال شب های قدر در ماه مبارک رمضان + در شب قدر - جزقل

jezghel.com/religious/amak-shab-ghadr
Translate this page
اعمال شب های قدر,اعمال مخصوص شب بیست و سوم,اعمال مخصوص شب بیست و یکم,اعمال مخصوص شب نوزدهم,اعمال مشترک شب های قدر,اعمال شب قدر,اعمال شب های قدر در ماه ...

اعمال و فضیلت ماه مبارک رجب 95 - مدل ، دکوراسیون، آشپزی، اس ام اس

www.delna.ir/اعمال-و-فضیلت-ماه-مبارک-رجب-95.html
Translate this page
فضیلت ماه رجب 95 ,اعمال ماه رجب ,فضیلت و اعمال ماه مبارک رجب ,اعمال مشترک ماه مبارک رجب, ... ماه رجب و ماه شعبان و ماه رمضان شرافت زیادی دارند و در فضیلت آنها روایات ...

اندروید : اعمال، نمازها و ادعیه صوتی ماه رمضان - سایت بشیران

bashiran.ir › موبایل اسلامی › اندروید مذهبی
Translate this page
از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: توانایی ارسال ادعیه و نمازها به دوستان با پیامک، وجود اعمال مشترک ماه مبارک رمضان، رابط کاربری شکیل و … اشاره کرد.

بهشت دانلود-دانلود رایگان با لینک مستقیم » دانلود رايگان کتاب ...

www.beheshtdl.ir/دانلود-رايگان-کتاب-الكترونيك-اعمال-ما/
Translate this page
کتابی رو تحت عنوان “اعمال ماه مبارک رمضان“درتالارهای گفتگوی برسا آماده کرده ام.این کتاب با نرم افزار کتابچه ... اعمال مشترک شب های ماه مبارک رمضان اعمال مخصوص ...

بسته نرم افزاری ویژه ماه مبارک رمضان + دانلود | پایگاه خبری تحلیلی ...

avayemaghar.ir/.../بسته-نرم-افزاری-ویژه-ماه-مبارک-رمضان-دانلود
Translate this page
Jun 17, 2015 - ماه مبارک و پر فیض رمضان دارای اعمال مختلفی به صورت روزانه و یا در ... با استفاده از نرم افزار "اعمال 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ماه رمضان 95,دعاهای ماه رمضان 95,زمان افطار ماه رمضان 95,سریال های ماه رمضان 95,مسائل پزشکی و جنسی ماه رمضان 95,ماه عسل 95,دعاهای ماه رمضان 95,سریال های ماه رمضان 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3416
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 140
  • بازدید امروز : 4,301
  • باردید دیروز : 330
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 8,431
  • بازدید ماه : 11,600
  • بازدید سال : 66,324
  • بازدید کلی : 1,083,375
  • کدهای اختصاصی