loading...
رمضان 95
admin بازدید : 223 دوشنبه 17 خرداد 1395 نظرات (0)

 

علت چشم چرانی, دلیل چشم چرانی

در مورد زنان مردم عفت بورزید تا دیگران نیز در مورد زنان شما عفت بورزند

 

قرار است یک ماه مهمان باشیم مهمان میزبانی کریم، این مهمانی تشریفات خاصی نمی خواهد لازم نیست به دنبال لباس آنچنانی یا تجملات باشیم  پوشیدن لباس ورع و تقوا کافی است. ماه رمضان خصوصیات بسیاری دارد ماه عبادت و صیانت و روزه است بدین جهت بهترین زمان برای خودسازی و تکامل نفس می باشد، چون بسیاری از بزرگان روزه را راهی در جهت کنترل تمایلات نفسانی دانسته اند.

 

چنانچه در برخی روایات نیز روزه تنها خودداری از خوردن و آشامیدن نیست بلکه در ماه رمضان تمام اعضا و جوارح باید روزه باشند خاصه چشم انسان چون چشم آنچه را که می بیند سالیان سال در ذهن و دل نگه می دارد؛ چنانچه امیرمومنان علی(علیه السلام) می فرمایند: «القلب مصحف البصر»؛ (1) قلب بایگانی چشم است؛ یعنی هر چیزی را که چشم انسان نظاره کند، در قلب و روان او جای گرفته، فکر و ذهن را مشغول می سازد.


و سرانجام نگاه و قلب آلوده تباهی و گناه شهوت و خود ارضایی است. پس این مهمانی و این ماه بهترین فرصت برای تمرین و کنترل چشم است.

روایات روزه چشم!
امام صادق(علیه السلام) فرمود: آنگاه که روزه می گیری باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه دار باشند. (2)


چندشرط مهم در اینجا نقل شده است. وقتی روزه می گیرید، گوش شما هم باید روزه بگیرد. اگر کسی روزه گرفت و حرام گوش کرد، فایده هم ندارد. چشم شما هم باید روزه بگیرد و نگاه آلوده به ناموس دیگری نداشته باشی. موی تو هم باید روزه بگیرد. یعنی مو را باید از نامحرم پوشاند. حجاب باید رعایت بشود و فرمود: پوست شما هم باید روزه باشد. روزهایی که روزه هستی، نباید مثل سایر ایام باشد و باید روی شما تاثیر بگذارد.


حضرت زهرا(علیها السلام) فرمود: روزه داری که زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نکرده، روزه اش به چه کارش خواهد آمد.(3)


ابو بصیر از امام صادق(علیه السّلام) روایت كرده است كه فرمود: روزه‏ دار كسى نیست كه تنها از خوردنى و نوشیدنى امساک كند، زیرا حضرت مریم سلام الله علیها گفت:«من براى خداى رحمان روزه ‏اى نذر كرده ‏ام» یعنى سكوتى را، پس زبان هاتان را نگاه دارید، و چشم هاتان را فرو پوشید، و حسد به یک دیگر مبرید، و با هم نزاع مكنید، زیرا حسد چنان ایمان را می خورد كه آتش هیزم را.(4)


امام ابوجعفر(علیه السلام) به جابر فرمود: ای جابر، کسی که ماه رمضان بر او وارد شود، پس روزش را روزه بدارد، و بخشی از شبش را با تلاوت قرآن و دعاء بپا دارد، و عضو تناسل و زبان خود را از (حرام) حفظ کند، و چشمش را از نامحرم و مناظر زشت، فرو پوشد، و آزارش را از مردم باز دارد، به مانند روزی که از مادر متولد شده است از گناهان بیرون می آید. جابر گفت: گفتم :فدایت شوم، این چه حدیث خوب و دلپذیری است! امام فرمود: این چه شرط دشواری است.(5)

 عاقبت شوم چشم چرانی در دنیا
چشم چرانی علاوه بر عواقب اخروی موجب می شود نگاه آدم های هرزه به دنبال ناموس انسان باشد. چنانچه امام صادق(علیه السلام) فرمودند: «عفُّوا عَن نساء الناس تَعِفَّ نُساءَکم؛(6) در مورد زنان مردم عفت بورزید تا دیگران نیز در مورد زنان شما عفت بورزند و زنان شما از تعرض نامحرمان در امان بمانند».

علت چشم چرانی, دلیل چشم چرانی

چشم چرانی موجب می شود نگاه آدم های هرزه به دنبال ناموس انسان باشد

  
رابطه روزه و کنترل چشم و گناه نکردن
امام على(علیه ‏السلام):وَ عَنْ ذلِکَ ما حَرَسَ اللّه‏ عِبادَهُ الْمُومِنینَ بِالصَّلَوات وَ الزَّکَواتِ وَ مُجاهَدَةِ الصِّیامِ فِى الاَیّامِ الْمَفْروضاتِ تَسْکینا لاَطْرافِهِمْ وَ تَخْشیعا لاَبْصارِهِمْ وَتَذْلیلاً لِنُفُوسِهِمْ وَ تَخْفیضا (تَخْضیعا) لِقُلُوبِهِمْ(7)؛خداوند، بندگان مومن خود را به وسیله نمازها و زکات‏ها و جدّیت در روزه ‏دارى روزهاى واجب حفظ مى ‏کند، تا اعضا و جوارحشان آرام، دیدگانشان خاشع، جان‏هایشان فروتن و دل‏هایشان خاشع گردد.

پس یکی از آثار روزه خاشع شدن دیدگان است. همانطور که در برخی از آیات قرآن نیز روزه را راهی در جهت افزایش تقوا خوانده است: "یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ كُتِبَ عَلَیْكُمُ الصِّیَامُ كَمَا كُتِبَ عَلَى الَّذِینَ مِن قَبْلِكُمْ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ"(8) ؛ اى كسانى كه ایمان آورده‏ اید! روزه بر شما مقرر شد، همان گونه كه بر كسانى كه پیش از شما بودند مقرر شده بود؛ تا شاید شما خود نگه‏دار باشید.


در این آیه به طور خاص «روزه» را معرفی می‌کند با این‌که روزه یکی از عبادات است معلوم می‌شود که نقش روزه در افزایش تقوا بسیار مهم است.


رسول خدا(صلی الله علیه و آله) فرمود: روزه آرزوهای نامشروع نفس را که منشاء تمام مفاسد است را می میراند، و نیروی شهوت را فرو می نشاند،و آن را کنترل می کند. (9) 


روزه باعث کنترل قوه شهوت و اجتناب از گناهان است(10)


بنابراین بهتر است در ماه رمضان که توجهات حضرت حق بیشتر معطوف ما انسان هاست، و یکی از بهترین راهکارهای کنترل نگاه (روزه) را در اختیار داریم در کنترل قوای نفسانی خود بکوشیم.

پی نوشت ها:
1ـ نهج البلاغه، کلمات قصار شماره ی 417.
2ـ الکافی، ج 4 ،ص87 ،ح 1.
3ـ بحارالانوار، ج 93 ،ص295.
4ـ من لایحضرالفقیه، ج 2 ،ص437.
5ـ همان، ج2،ص421.
6ـ کافی،ج5 ، ص554 ؛من لایحضرالفقیه ج4 ، ص21.
7ـ نهج البلاغه، خطبه 192.
8ـ سوره بقره، آیه183.
9ـ بحارالانوار، ج 93 ،ص254.
10ـ وسائل الشیعه، ج 7 ،ص 300.

 

Search Results

روزه داری و چشم چرانی؟! - بیتوته

www.beytoote.com/religious/sundries/fasting2-ogle.html
Translate this page
روزه داری و چشم چرانی آثار روزه فضیلت روزه,روزه,فواید روزه,مبطلات روزه,چشم چرانی, گناه چشم چرانیچشم چرانی مردان,چشم چرانی زنان, علت چشم چرانی, درمان چشم چرانی.

روزه داری و چشم چرانی؟! - شفاف

www.shafaf.ir/fa/news/329955/روزه-داری-و-چشم-چرانی
Translate this page
Jun 30, 2015 - روزه داری و چشم چرانی؟! ماه رمضان خصوصیات بسیاری دارد ماه عبادت و صیانت و روزه است بدین جهت بهترین زمان برای خودسازی و تکامل نفس می باشد، ...

روزه داری چشم چرانی؟ | شیک ترین ها

narsis3.shiktarinha.xyz/.../روزه%20داری%20و%20چشم%20چرانی؟!.h...
Translate this page
روزه‌داري در فصل تابستان و گرمای شدید هوا نیازمند دانستن و به کارگیری آداب غذایی خاصی است تا فرد روزه‌دار کمتر گرسنه و تشنه شود. به همین منظور رعایت رژیم غذایی ...

روزه داري و چشم چراني

kolahghermezii.rozblog.com/post/184
Translate this page
روزه داري و چشم چراني 1 . روزه داری و چشم چرانی؟! - بیتوتهwww.beytoote.com/religious/sundries/fasting2-ogle.html روزه…,روزه داري و چشم چراني,کلاه قرمزی.

[PDF]در نکوهش چشم چرانی در ماه روزه داری - خبرگزاری شبستان

media.shabestan.ir/editor/Cheshm.pdf
Translate this page
چشم شما هم باید روزه بگیرد و نگاه آلوده به ناموس دیگری نداشته باشی. موی تو هم ... چشم چرانی عالوه بر عواقب اخروی موجب می شود نگاه آدم های هرزه به دنبال ناموس. َّ نُساءَکم؛در.

روزه داری و چشم چرانی؟! - نکته آنلاین

https://www.nokteonline.com/fa/news/3522/روزه-داری-و-چشم-چرانی - Translate this page
Jul 1, 2015 - اگر کسی روزه گرفت و حرام گوش کرد، فایده هم ندارد. چشم شما هم باید روزه بگیرد و نگاه آلوده به ناموس دیگری نداشته باشی. موی تو هم باید روزه بگیرد.

روزه داری وبیماریهای چشم - لینک گردی

farsinow.ir/news/روزه-داری-وبیماریهای-چشم
Translate this page
روزه داری و چشم چرانی آثار روزه فضیلت روزه,روزه,فواید روزه,مبطلات روزه,چشم چرانی, گناه چشم ... 943. روزه داری و چشم چرانی - tebyan.net. روزه داری و چشم چرانی؟! قرار است ...

روزه داری و چشم چرانی؟! - Nividar نیویدار

www.nividar.com/news/559083b35d34e2352681c5a4 - Translate this page
Jun 29, 2015 - ماه رمضان خصوصیات بسیاری دارد ماه عبادت و صیانت و روزه است بدین جهت بهترین زمان برای خودسازی و تکامل نفس می باشد، چون بسیاری از بزرگان ...

روزه داری و چشم چرانی ! - آکا

www.akairan.com/din-andisheh/akhlagh/201562713435.html
Translate this page
Jun 28, 2015 - قلب بایگانی چشم است؛ یعنی هر چیزی را که چشم انسان نظاره کند,در قلب و روان او جای گرفته,فکر و ذهن را مشغول می سازد,

اینفوگرافی / در نکوهش چشم چرانی در ماه روزه داری | - کلید - قطره

www.ghatreh.com/.../اینفوگرافی- در-نکوهش-چشم-چرانی-ماه-روزه-د... - Translate this page
Jun 28, 2015 - اینفوگرافی / در نکوهش چشم چرانی در ماه روزه داری. - کلید واژه های خبری: اللَّهُم کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیه و علی آبائِه، فِی هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی ...

روزه داری و چشم چرانی

persiangrand.com/tag/روزه-داری-و-چشم-چرانی/
Translate this page
برچسب‌ها : آثار روزه چشم چرانی چشم چرانی زنان چشم چرانی مردان درمان چشم چرانی روزه روزه داری و چشم چرانی علت چشم چرانی فضیلت روزه فواید روزه گناه چشم چرانی ...

اینفوگرافی / در نکوهش چشم چرانی در ماه روزه داری

shia.shafaqna.com/FA/IR/82641 - Translate this page
اینفوگرافی / در نکوهش چشم چرانی در ماه روزه داری. ... حتی هوس انداخت تیر دشمنش را/ بوسیدن یاقوت چشمان سیاهش. - روضه نیوز. عبرتهای عاشورایی: زهیر بن قین بجلی ...

شبستان - اینفوگرافی / در نکوهش چشم چرانی در ماه روزه داری - صاحب‌خبر

sahebkhabar.ir/.../اینفوگرافی-در-نکوهش-چشم-چرانی-در-ماه-روزه-دا... - Translate this page
یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵ شناسهٔ خبر: 6041690 - سرویس عکس · نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر. اینفوگرافی / در نکوهش چشم چرانی در ماه روزه داری ...

روزه‌ سکوت‌ در مقابل‌ چشم‌ چرانی‌؟! - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/article/215577/روزه‌-سکوت‌-در-مقابل‌-چشم‌-چرانی‌؟!
Translate this page
«هیزی‌ و چشم‌ چرانی‌» از یک‌ جنبه‌ می‌تواند اختلال‌ روانی‌ و جنسی‌ باشد. ... اصرار مرد به‌ کنترل‌ فعالیت‌ آنها است‌: اجازه‌ برای‌ دیدن‌ اقوام‌، انتخاب‌ پوشش‌، پخت‌ و پز، بچه‌ داری‌، .

پارسی نیوز: چشم چرانی و روزه داری؟!

parsinews.ir/news/page/f4b3552b326131f63ccb87f97e6b3142 - Translate this page
Jul 7, 2015 - چشم چرانی و روزه داری؟! به گزارش سرویس کشکول جام نیوز، قرار است یک ماه مهمان باشیم مهمان میزبانی کریم، این مهمانی تشریفات خاصی نمی خواهد لازم ...

روزه داری و چشم چرانی؟! - مجله اینترنتی آسمان ایران | aseman-iran.ir

aseman-iran.ir › مذهبی › متفرقه دینی
Translate this page
روزه داری و چشم چرانی؟! روزه داری و چشم چرانی؟! روزه داری و چشم چرانی؟! - تصویر 1. کلمات کلیدی : روزه داری برای چشم ·چشم و روزه داری. نظرات بییندگان : نام. Email. نظر.

راه هاي ترك چشم چراني | گروه اینترنتی رهروان ولایت

www.welayatnet.com/fa/news/10168
Translate this page
اگر انسان از خطرات چشم چراني با خبر باشد و آثار شوم و خانمان سوزي كه به دنبال دارد هيچ .... 6- اگه کار شما یا محیط کاری شما زمینه رشد گناه داره آن کار را ترک کن تغییر ... روزه گرفتن و در صورت عدم امکان آن، کم غذا خوردن بطوری که روزی بیشتر از دو وعده ...

شش راه معالجه چشم چرانی - نوگرا

eslahe.com › تربیت، اخلاق و تزکیه
Translate this page
Jul 1, 2013 - شش راه معالجه چشم چرانی نویسنده: بابک محمودی کهریز علاج اول، علم است: علم معجونی است که همواره در علاج تمامی بیماری های اخلاقی مورد ... رسول خدا فرمود: آیا در دستت خرما داری؟ ... بزرگترین ستون عفت، کم خوری یا روزه گرفتن است.

روزه دار واقعی کیست ؟ - آسمونی

www.asemooni.com › دین و اندیشه › اسلام
Translate this page
Jul 2, 2014 - آسمونی : روزه دار واقعی باید چشم ، گوش ، زبان ، دست و پا و سایر اعضای خود را از ... از خوردن، آشامیدن و اموری که روزه را باطل می کند خودداری اما با چشم چرانی، دروغ، ... پیامبر(ص) می فرماید: «بسا روزه داری که بهره اش از روزه، گرسنگی و ...

با این روش ها گناه مربوط به چشم را پاک کنید | رمضان 95 | محرم 95 | نوروز ...

www.yeknet.ir/.../با-این-روش-ها-گناه-مربوط-به-چشم-را-پاک-کنید
Translate this page
امام صادق عليه السّلام در اين رابطه مي‌فرمايند: «نگاه بعد از نگاه (چشم‌چراني) در دل ايجاد ... عرض كرد نه،‌امام فرمودند: «پس براي مردم آنچه را بخواه كه براي خود مي‌خواهي و دوست داري». ... شيطان ما را وسوسه كرد آن را به گونه‌اي جبران كنيم مثلاً‌ چند روز روزهبگيريم.

روزه داری و چشم چرانی؟! - جمعیت بانوان فرهیخته استان کردستان

www.banoovan-kd.ir/FA/ReadNews/1317-روزه-داری-و-چشم-چرانی؟! - Translate this page
Oct 20, 2015 - روزهایی که روزه هستی، نباید مثل سایر ایام باشد و باید روی شما تاثیر بگذارد. حضرت زهرا(علیها السلام) فرمود:روزه داری که زبان و گوش و چشم و جوارح ...

کفاره چشم چرانی - چهارپایه

bestparsian.ir/news/کفاره-چشم-چرانی
Translate this page
نشانه های یک مرد چشم چران چیه؟ به شوهرم در این مورد شک دارم ... سایت جامع ماه مبارک رمضان ، در تلاش است تا بتواند فرهنگ ماه مبارک رمضان و روزه داری را با ... ادامه تحصیل ...

.: Porseman.org :. - چشم چراني، آثار و راهكارهاي درمان - پرسمان

porseman.org › اخلاق و عرفان
Translate this page
احكام نماز و روزه دانشجوي مسافر ... معناي چشم چرانيچشم چراني در مقابل غض بصر و چشم پوشي, به معناي نگاه خيره و شهوت آلود به نامحرم است که با ... اين نگاه ها داخل در مقوله چشم چراني نيستند, ولي نگاه هاي ادامه داري که با انگيزه لذت جنسي انجام مي شود و به ...

روزه داری و چشم چرانی؟!

khirnesa.irunmarket.ir/page-796249.html
Translate this page
روزه داری و چشم چرانی؟! قرار است یک ماه مهمان باشیم مهمان میزبانی کریم، این مهمانی تشریفات خاصی نمی خواهد لازم نیست به دنبال لباس آنچنانی یا تجملات باشیم پوشیدن ...

تارنمای مذهبی » روزه - خانه

www.tebyan-birjand.ir/tag/روزه/
Translate this page
روزه داری و چشم چرانی؟! ارسال شده توسط: taninweb تاریخ انتشار: ۱۲ / ۰۱ / ۹۵ موضوع: مقالات دیدگاه‌ها برای روزه داری و چشم چرانی؟! بسته هستند. 1459409807-1119-1.

خود ارضایی پیشگیری و درمان | حوزه مشاوره فرهنگی

www.zolal.ir/site/node/650
Translate this page
چشم چراني و نگاه به نامحرم بسياري از اوقات در يك لحظه اتفاق مي‌افتد، ولي اثرات زيانباري ...... يكي ديگر از آثار روزه گرفتن، تقويت نيروي اراده است كه در پيشگري از ...

صالحین آنلاین : طرح بحث: چگونه انسان آماده گناه می شود؟

www.salehinonline.ir › طرح بحث
Translate this page
یکی از این دام‌های شیطان که باعث سقوط انسان می‌شود چشم چرانی است. .... می‌شود که جوانانی که دارای نگاه‌های هرزه هستند نظاره گر آنان شوند، خویشتن داری نکرده و در دام .... ۷- از دیگر کارهایی که می‌تواند جلوگیری از چشم چرانی بکند روزه گرفتن است، چون به ...

جوانان حتماً بخوانند - راسخون

rasekhoon.net › ... › شور جوانی › ازدواج › جوانان حتماً بخوانند
Translate this page
Jul 24, 2012 - ... «برای شما آمیزش با همسرانتان در شب اول روزه داری ، حلال گشته است».(19) .... امیرالمؤمنین(ع) فرمودند: نا بینایی برای انسان بهتر از چشم چرانی است.

روزه سکوت در مقابل چشم چرانی - بزرگترین وبلاگ همسـرداری - blogfa.com

hamsardari71.blogfa.com/post/162
Translate this page
روزه سکوت در مقابل چشم چرانی ؟ ... را به کام خیلی از خانم ها تلخ کرده اصرار مرد به کنترل فعالیت آنها است : اجازه برای دیدن اقوام ، انتخاب پوشش ، پخت و پز، بچه داری ، .

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر - روزه داری و چشم چرانی؟!

saaali.blogfa.com/post/2700
Translate this page
روزه داری و چشم چرانی؟! در مورد زنان مردم عفت بورزید تا دیگران نیز در مورد زنان شما عفت بورزند. قرار است یک ماه مهمان باشیم مهمان میزبانی کریم، این مهمانی تشریفات ...

روزه داری برای چشم - لینک گردی

nimbar.ir/news/روزه-داری-برای-چشم
Translate this page
روزه داری می تواند باعث سلامت ... آیا استفاده از بوتاکس برای درمان میگرن برای چشم ضرری ... 329. روزه داری و چشم چرانی ! - آکا. روزه,کنترل نگاه,چشم چرانی,قلب .

هنگام چشم چرانی شوهرمان چه واکنشی از خود نشان دهیم؟ | | کلینیک ...

dr-mj.ir/هنگام-چشم-چرانی-شوهرمان-چه-واکنشی-از-خو/
Translate this page
اخبار مرتبط: زمانی که همسرم را نگاه نمی کنم، چشم چرانی می کند. چرا همسرم چشم چرانی میکند؟ روزه داری و چشم چرانی؟! چشم چرانی هم شد کار! در مورد بیماری چشم چرانی !

حکمت های روزه - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت

www.hawzah.net/fa/Article/View/93761
Translate this page
امام صادق (ع) نیز درباره روزه داری در گرمای شدید و سخت می فرماید: من صام لله ... و ظلم و چشم چرانی و بدگویی و تحقیر و مانند آنها دست بردارد، در حقیقت روزه دار نیست.

13 حدیث روزه داری ناب - تالاب

www.talab.ir/religion/hadith/14-حدیث-روزه-داری-ناب.html
Translate this page
13 حدیث روزه داری ناب 1 قال الباقر علیه السلام بنى الاسلام على خمسة اشیاء، على الصلوة و الزکاة و ... 11-روزه چشم و گوش ... واکنش پیامبر به مردی که چشم چرانی میکرد.

پسر کوچولوی پرشین چشم آبی - عکس زیبا کوچولو مامانی خوشگل ملوس ...

www.findwebsite.ir/cscjfyjfysrnmctdqnxadnfvctdmndrctxds.html - Translate this page
کودکی با چشمان خوشگل درخشان سبز قهوه ای سیاه عسلی آبی خوشگل. ... روزه داری و چشم چرانی؟ ... عکس دیدنی و متفاوت از احسان خواجه امیری و پسرش در استخر .

bojnanews: روزه داری و چشم چرانی؟! - سنگریها

sangariha.com/view/post:6743555
Translate this page
Jul 5, 2015 - سنگریها - میکروبلاگ چند رسانه‌ای| شبکه اجتماعی سنگریها.

روزه دار واقعی به چه کسی می گویند؟ | سال 94 | ماه محرم 94 | نوحه 94 | مداحی 94

norouz94.ir/17675/روزه-دار-واقعی-به-چه-کسی-می-گویند؟
Translate this page
روزه دار واقعی باید چشم ، گوش ، زبان ، دست و پا و سایر اعضای خود را از ارتکاب به ... و اموری که روزه را باطل می کند خودداری اما با چشم چرانی، دروغ، تهمت، غیبت، آزار و اذیت ... پیامبر(ص) می فرماید: «بسا روزه داری که بهره اش از روزه، گرسنگی و تشنگی ...

چشم چرانی در ماه مبارک رمضان ؟! - جوانی ها

www.javaniha.com › خانواده › مذهبی
Translate this page
بیشترین عامل بروز بیماری چشم چرانی در مردان حس خودنمایی در زنان است. ... حضرت زهرا(علیها السلام) فرمود: روزه داری که زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نکرده، روزه ...

اگر ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭی ﻫﻤﺴﺮﺕ، ﺯﻳﺒﺎﺗﺮﻳﻦ ﺯﻥ ﺩﻧﻴﺎ ﺑﺎﺷﺪ؟

www.fahadan.org/1001
Translate this page
اگر ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭی ﻫﻤﺴﺮﺕ، ﺯﻳﺒﺎﺗﺮﻳﻦ ﺯﻥ ﺩﻧﻴﺎ ﺑﺎﺷﺪ؟ ﻣﺮﺩ ﮔﻔﺖ: ﻭﻗﺘﻲ ﻫﻤﺴﺮﻡ ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﺮﺩﻡ، ﺩﺭ ﻧﻈﺮﻡ ﻃﻮﺭی ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﮔﻮﻳﺎ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﺎﻧﻨﺪﺵ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﻧﻴﺎ ﻧﻴﺎﻓﺭﻳﺪﻩ است! ﻭﻗﺘﻲ ﻧﺎﻣﺰﺩ ﺷﺪﻳﻢ، ﺑﺴﻴﺎﺭﻱ ﺭﺍ ﺩﻳﺪﻡ ﮐﻪ ﻣﺜﻞ ﺍﻭ ﺑﻮﺩﻧﺪ!

میگنا - چرا برخی مردان چشم چران می‌شوند؟

www.migna.ir/vdcb8fb5.rhbs8piuur.html
Translate this page
Jun 9, 2014 - شرط روزه داری افرادی که سابقه سنگ کلیه دارند ... چشم چرانی ویژگی برخی از مردان و حتی زنان در جوامع مختلف بشری است و برای برخی افراد، اعم از زن ...

کارشناس دینی و خاطره ای از چشم چرانی مذهبی ها! (جالب) - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=uSqFJ73uCWA
Oct 21, 2015 - Uploaded by SHIA Religion
چشم چرانی طلبه ها از دیدگاه آخوند... ... کارشناس دینی و خاطره ای از چشم چرانی مذهبی ها! (جالب) ... آیا ادیان دیگری هم جز دین اسلام به روزه داری , معتقد هستند؟
 

نشانه های یک مرد چشم چران چیست؟ به شوهرم در این مورد شک دارم؟ | شهر سوال

www.soalcity.ir/node/385
Translate this page
Apr 13, 2013 - در صورتی که رفتاری از ایشان نمی بینید که دلیل بر چشم چران بودن .... شه،تو هم همجنس خودمی،میدونم زیبایی و دوس داری،اما ابجی گلم،اینا رو نگه دار ...

عوامل و زمینه های چشم چرانی - پرینت موضوع

forum.roq.ir/p1142
Translate this page
Jun 28, 2013 - 4- از ديگر آثار چشم چرانی کردن اين است آدمی که اين خصلت را دارد هيچ گاه آرامش و ... 7- از ديگر کارهايی که می‌تواند جلوگيری از چشم چرانی بکند روزه ...

علل و عوامل چشم چرانی مردان - موتور جستجوی خبری

bings.ir/tag/علل-و-عوامل-چشم-چرانی-مردان-217477
Translate this page
علل و عوامل چشم چرانی مردان روزه داری و چشم چرانی؟! به گزارش افکارنیوز ، در برخی روایات نیز روزه تنها خودداری از خوردن و آشامیدن نیست بلکه در ماه رمضان تمام اعضا و ...

رابطه روزه و کنترل چشم و گناه نکردن

dlnews18x3.rzb.ir/.../-رابطه-روزه-و-کنترل-چشم-و-گناه-نکردن-.ht... - Translate this page
Feb 16, 2016 - www.beytoote.com/religious/sundries/fasting2-ogle.html. روزه داری و چشم چرانی آثار روزهفضیلت روزه ... گناه چشم ... رابطه روزه و کنترل چشم و .

گناهان کبیره استمناء سحق روابط نامشروع - احساس میکنم معتاد به ...

www.gonahkabir.blogfa.com/.../احساس-میکنم-معتاد-به-خودارضایی...
Translate this page
... خود به دست اين و آن دوست و سر كوچه ايستادن و نگاه و چشم چراني و عدم توجه پدر و مادر و ... كنترل از طريق: طرد افكار شيطاني، پر كردن اوقات فراغت، كنترل چشم و عدم ... 12- كم خوري: در روايات اسلامي از روزه داري به عنوان يك عامل غلبه بر شهوت ياد شده است.

مشاوره زوج - همراز

psy-hamraz.blogfa.com/cat-2.aspx
Translate this page
اینه که شوهرم دوست داره به همه دروغ بگه ویه چیزی رو بیخودی بزرگ میکنه.مثلاوقتی ... بعد از چند ماه که نمیبینمش و دوباره میادروزه اول برام روزه تلخیه . ..... چشم چرانی او را ندارم وقتی او این کار را می کند بلافاصله ازش متنفر می شم و صدای شکسته شدن.

فلسفه تحریم چشم چرانی - مرکز اطلاع رسانی غدیر

www.ghadeer.org/Book/704/111037
Translate this page
برکات و آفات چشم و گوش از نگاه قرآن و سنت , ابوالفضل بهشتی , ... هر روزه داری که پشت سر زنی کنجکاو گردد، تا از ورای لباس، حجم استخوان های آن زن برایش معلوم ...

قرمز استقلالی - دلالیل چشم چرانی مردان و راهکارهای رفع آن

www.ghermeze0esteghlali.blogfa.com/cat-23.aspx
Translate this page
چشم چراني در مقابل غض بصر و چشم پوشي, به معناي نگاه خيره و شهوت آلود به نامحرم ... اين نگاه ها داخل در مقوله چشم چرانينيستند, ولي نگاه هاي ادامه داري که با انگيزه لذت ..... مي كند، و هر كه اين توان را ندارد به او روزه پيشنهاد مي شود، چون روزه قاطع غريزه است.

حجاب اسلامی، پیامد چشم چرانی و هیزی آخوندهاست - TributeZamaneh

https://www.tribunezamaneh.com/archives/28870
Translate this page
حجاب اسلامی، پیامد چشم چرانی و هیزی آخوندهاست | تریبون زمانه تریبونی است در ... درست مانند آن که شخص روزه داری که روز پیش از روزه گرفتن در ماه رمضان،خوراک چندانی ...

مقالات - بوستان حجاب - blogfa.com

khirnesa.blogfa.com/category/6
Translate this page
Jul 4, 2015 - روزه داری و چشم چرانی؟! قرار است یک ماه مهمان باشیم مهمان میزبانی کریم، این مهمانی تشریفات خاصی نمی خواهد لازم نیست به دنبال لباس آنچنانی یا ...

چشم چرانی کردن مردان - ایران سلامت

forum.iransalamat.com/روانشناسی.../چشم-چرانی-کردن-مردان-21172...
Translate this page
Apr 11, 2010 - روزه سکوت در مقابل چشم چرانی ؟ .... ها تلخ کرده اصرار مرد به کنترل فعالیت آنها است : اجازه برای دیدن اقوام ، انتخاب پوشش ، پخت و پز، بچه داری ، .

چشم چرانی در ماه رمضان؟!, چشم چرانی زنان, علت چشم چرانی | سایت تفریحی ...

fun.baharfa.com/چشم-چرانی-در-ماه-رمضان؟.html - Translate this page
حضرت زهرا(علیها السلام) فرمود: روزه داری که زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ ... چشم چرانی علاوه بر عواقب اخروی موجب می شود نگاه آدم های هرزه به دنبال ناموس انسان ...

دلیل چشم چرانی - WooV

woov.ir/دلیل+چشم+چرانی.html
Translate this page
روزه داری و چشم چرانی. باز دارد به مانند روزی که از مادر متولد شده است از گناهان بیرون می آید. جابر گفت گفتم فدایت شوم این چه حدیث خوب و دلپذیری است امام فرمود این چه ...

گلستان ما - کارشناسان از «چشم چرانی» می گویند/ مرزبندی بین «نگاه» و ...

golestanema.com/.../11229-کارشناسان-از-%25C2%25ABچشم-چران...
Translate this page
Mar 1, 2015 - برای نکوهش «چشم‌چرانی»، کارشناسان مذهبی، روان‌شناسان، صاحب‌نظران و اهالی رسانه، نکاتی را .... همه عبادت‌ها که نماز خواندن و روزه گرفتن و. ... زمان جنگ که من 82 ماه تمرین امانت داری می کردم برخی ها کنج خانه لمیده بودند / افشای سناریوی ...

هفته دوم تیر ۱۳۹۴ - امام زمان (عج) یگانه منج عالم بشریت

mosque128.blogfa.com/1394/04/2
Translate this page
حضرت زهرا(علیها السلام) فرمود: روزه داری که زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ ... چشم چرانی علاوه بر عواقب اخروی موجب می شود نگاه آدم های هرزه به دنبال ناموس انسان ...

چشم چرانی

www.afghanpaper.com/nbody.php?id=57964
Translate this page
Sep 15, 2013 - علماء بدین باوراند که چشم چرانـی قبل از این كه برای دیگران مزاحمت و ... توان را ندرد به او گرفتن روزه پيشنهاد می شود، چون روزه قاطع غريزه است. ... انجام گناه خود داری کند و به جمیع صفات پسندیده و اخلاق فاضله و ملکات حسنه ملبس گردد.

دخترا انقد ساده نباشید!!!!!!!!!!! - blogfa.com

2khtare-khob.blogfa.com/
Translate this page
می بینی، لذت می بری، به این لذت عادت می کنی، چشم چران می شوی،در نظر دیگران خوار می ... ح: وقتی تو اون جنس رو خریدی و پولش رو دادی چه دلیلی داره که کارخونه تو رو امر و نهی ... منکه این روزه دارم میسوزم و داغون میشم که چرا به عشقش نشد جواب بدم یه پسر ...

راهكارهاي مقابله با چشم چراني و خود ارضايي را بيان كنيد؟

www.pajoohe.com/fa/index.php?Page=definition&UID=42881
Translate this page
در مورد جهت داري علوم و نقش پيش زمينه هاي معرفتي در ارائه نظريات علمي، شما با كدام نظر ... پاسخ: چشم چراني و نگاه آلوده، آغاز انحرافات جنسي از جمله، خودارضايي است. ... ازدواج كنيد، اگر نمي توانيد، حتماً روزه بگيريد كه روزه غريزه ي جنسي را كنترل مي كند.

چشم چرانی یک مرد تا چه حدی قابل نادیده گرفتن است؟؟؟؟؟ - تالار ...

www.hamdardi.net/thread-34546.html
Translate this page
Jul 30, 2014 - ... کار و زندگی میکنیم. مشکل من چشم چرانی. ... موضوع: چشم چرانی یک مرد تا چه حدی قابل نادیده گرفتن است؟ ... روزه هم تا جایی که توان داشته باشم.

آوا - ورزشکاران باید در روزه داری الگوی دیگران باشند

avapress.com/vdcj8veh.uqeitzsffu.html
Translate this page
ورزشکاران باید در روزه داری الگوی دیگران باشند. تاریخ انتشار ... وی افزود؛ اگرکسی درماه مبارک رمضان چشم چرانی و دروغ بگوید یاغیبت بکند، روزه ی او باطل است.

جهان نيوز - مقایسه چشم چرانی زنان و مردان در خیابان

jahannews.com/fa/doc/news/.../مقایسه-چشم-چرانی-زنان-مردان-خیابا...
Translate this page
Aug 23, 2009 - برخلاف تصور رایج ،زنان هم مانند مردان چشم چرانی می کنند فقط زمان آن در طول ... اسامی برندگان سی و سومین مرحله قرعه کشی سفر 4 روزه به مشهد مقدس.

مرجعی که آب خوردن روزه دار را مجاز کرد - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir › اخبار روز › گوناگون
Translate this page
Jul 14, 2013 - مرجعی که آب خوردن روزه دار را مجاز کرد آیت الله بیات زنجانی،مراجع تقلید،روزه. ... ادم اگر حکم فقهی رانداند باحکم عقلی مفهوم روزه داری راکه را که درک میکند . نظر مهنا ..... روزه فقط نخوردن نیست ،چشم چرانی نکردن،غیبت نکردن ،دروغ ...

درمان چشم چراني | پرسمان دانشجویی اخلاق

akhlagh.porsemani.ir/node/198
Translate this page
مشكل من مربوط به چشم چراني است كه مرا بسيار آزار مي دهد، بايد چكار كنم؟ ... معناي چشم چرانيچشم چراني در مقابل غض بصر و چشم پوشي, به معناي نگاه خيره و شهوت آلود ...

چشم چرانی بیماری وعادت ناپسند اجتماعی - پایگاه اطلاع رسانی لبیک

labbaik.ir/note/uNote.aspx?id=87f850e6-474f-4aaa-b872...
Translate this page
Jan 2, 2014 - چشم چرانی به معنای نگاه خیره و شهوت آلود به نامحرم است كه با انگیزه لذت طلبی .... ازدواج كنید، اگر نمی‌توانید حتما روزه بگیرید كه روزه غریزه جنسی را ...

چشم‌چرانی و راه نجات از آن - الاصابه

alisabah.com/چشم‌چرانی-راه-نجات/
Translate this page
علماء بدین باوراند که چشم‌چرانی قبل از این که برای دیگران مزاحمت و ضرر ایجاد کند، ... و هر که این توان را ندارد به او گرفتن روزهپیشنهاد می شود، چون روزه قاطع غریزه است. ... دوری جوید و از انجام گناه خود داری کند، و به جمیع صفات پسندیده و اخلاق فاضله و ...

چشم چرانی در مردان - الو دکتر

www.alodoctor.ir/articles/details/3069/چشم-چرانی-در-مردان
Translate this page
مردان از راه چشم عاشق می‌شوند. ... یعنی یک مرد انگلیسی در این فاصله، قریب یک سال از عمرش را صرف کاری کرده که در فرهنگ ما اسمش «چشم چرانی» است. لازم نیست ...

حضرت ابوالفضائل علامه حسن حسن زاده آملی - دستورالعمل خودسازی از ...

alameh-hasanzadeh.blogfa.com/.../دستورالعمل-خودسازی-از-حضرت-...
Translate this page
آن حضرت اعضای دیگری را نیز برشمرد و فرمود: روزی که روزه داری با روزی که روزه ... آشامیدن و اموری که روزه را باطل می نماید خودداری کند ولی با چشم چرانی، نگاه کردن به ...

سازش با چشم چرانی شوهر - مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/139658_سازش-با-چشم-چرانی-شوهر.html/
Translate this page
May 9, 2016 - مردانی که چشم چران هستید باعث آزار همسرانشان می شوند خانم هایی که چنین همسرانی دارند چگونه باید با این رفتارهمسرشان کنار بیایند مردها به بقیه ...

نسخه درمانی رذیله چشم چرانی از نگاه ائمه و بزرگان - انجمن مذهبی ...

www.nooreaseman.com › اسلام › مباحث ديگر بخش اسلامی
Translate this page
Dec 12, 2012 - 3 posts - ‎3 authors
نسخه درمانی رذیله چشم چرانی از نگاه ائمه معصومین (علیهم السلام) آن طور که در احادیث ... فلیصم فان الصوم به وجاء/هر کس قدرت بر ازدواج ندارد، روزه بگیرد. .... The Following 2 Users Say Thank You to خادم الزینب For This Useful Post:.

تجاوز به دختر معلول جلوی چشم مردم! | جدیدترین مطالب

jadidtarinmatlab.ir/2015/.../تجاوز-به-دختر-معلول-جلوی-چشم-مردم-2...
Translate this page
Jul 4, 2015 - روزه داری و چشم چرانی؟ . آيا مي‌شود جلوي پيري پوست را گرفت؟ انهدام باند فحشا و سرقت/ خوشحالی مردم از هلاکت سرکرده باند · انهدام باند فحشا و سرقت/ ...

دعای چشم چرانی

yekaks.ir/news/دعای-چشم-چرانی
Translate this page
کلید اتاق گناهان بزرگتر چشم چرانی است: نقطه آغاز بسیاری از گناهان نگاه است، ... ماه مبارک رمضان ، در تلاش است تا بتواند فرهنگ ماه مبارک رمضان و روزه داری را با .

خودارضایی وراه های درمان آن - اساس تربیت

khoran.persianblog.ir/post/5/
Translate this page
May 4, 2011 - یکی دیگر از شیوه های کنترل میل جنسی روزه داری است. .... باید اصل حرمت چشم چرانی و عوارض آن با شیوه های مناسب به جوانان و نوجوانان گوشزد شود و از ...

توّاب - blogfa.com

tavvab.blogfa.com/8801.aspx
Translate this page
چشم چرانی و نگاه آلوده، آغاز انحرافات جنسی از جمله: خودارضایی است.287 لذا در مرحله اول لازم ... روزه: از پیامبر اسلام(ص) حکایت شده که فرمودند: جوان‌ها، ازدواج کنید، اگر ..... تحریک کننده جدا خود داری کنید امام صادق(ع) فرمود: «نگاه تیری از تیرهای شیطان است ...

پرسش و پاسخ (1) » مدرسه علوم دینی اهل سنت وجماعت اسماعیلیه گیاهدان

www.esmaeelyeh.net/index.php?newsid=168
Translate this page
Jun 20, 2013 - چشم چرانی و نگاه آلوده باعث تیرگی قلب و دوری از ایمان می گردد نگاه حرام اگر .... در شریعت اسلامی یکی از مبطلات روزه جماع و استمنا می باشد اگر چه جنب شدن در .... كه هر روز با يكي رابطه داره و روابط نامشروع زيادي حتي با نزديكانمداره دارم ...

نقش مادر در گسترش فرهنگ روزه داری در خانواده و تربیت دینی فرزندان ...

www.islahweb.org/.../نقش-مادر-در-گسترش-فرهنگ-روزه-داری-در-خا...
Translate this page
Aug 7, 2012 - وجود دین در خانواده، خود فرهنگ روزه داری را به دنبال دارد ولی چه بسا خانواده های مسلمانی که در مورد ... چشم چرانی در قرآن سرویس سلامت (1395/03/09).

تاثیر چشم چرانی در زندگی - نکست

nextt.ir/تاثیر+چشم+چرانی+در+زندگی.html
Translate this page
این نگاه ها داخل در مقوله چشم چرانی نیستند ولی نگاه های ادامه داری که با انگیزه لذت ... چشم چرانی موجب می شود نگاه آدم های هرزه به دنبال ناموس انسان باشد رابطه روزه و ک.

شورای جوانان اهل سنت مشهد - چشم چرانی، آثار و راهکارهای درمان

javanannoor.blogfa.com/post/21/چشم-چرانی،-آثار-و-راهکارهای-درمان
Translate this page
چشم چراني در مقابل غض بصر و چشم پوشي، به معناي نگاه خيره و شهوت آلود به نامحرم است که با انگيزه لذت طلبي جنسي انجام مي شود. ... جنسي مطرح نيست، اين نگاه ها داخل در مقوله چشم چراني نيستند، ولي نگاه هاي ادامه داري که ..... رکورد روزه داری با 21 ساعت

روزه داری و چشم چرانی؟! - 98 تاپ

sana-setayesh.98top.ir/ - Translate this page
98 تاپ بزرگترین آرشیو مطالب وبلاگ های پارسی می باشد که در تابستان 94 راه اندازی شد.

Rasa News :: خبرگزاری رسا - هدف اصلی روزه‌داری درک حقیقت عبودیت است

www.rasanews.ir/detail/News/177001/2005
Translate this page
Jul 18, 2013 - حجت الاسلام سیدی ثانی با بیان این‌که عده‌ای رنج تحمل روزه‌داری در روزهای ... خودداری کند، امام با چشم چرانی، بدحجابی، دروغ، تهمت، غیبت، سوء ظن و.

تشریح بعد اجتماعی روزه در قرآن/ تقوا مهمترین هدف قرآنی روزه ...

dadgostari-es.ir/Default.aspx?tabid=3343&articleType...
Translate this page
وی تصریح کرد: هدف از روزه داری ایجاد تقوا است، چرا که تقوا ایجاد مصونیت نسبت .... دوری از چشم چرانی و حرام خواری و هر نوع ظلم و ستم و گناهان دیگر مدنظر داشته باشد.

گرانوم(نقد اسلام) | ﺍﮔﺮ ﻋﻘﯿﺪﻩ ﻣﺨﺎﻟﻒ، ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﻋﺼﺒﺎﻧﯽ ﻣﯿﮑﻨﺪ،ﻧﺸﺎﻧﻪ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﻧﺎﺧﻮﺩﺁﮔﺎﻩ ...

https://geranom.wordpress.com/
Translate this page
مضرات روزه گرفتن از نظر علمي و پزشكي (قسمت اول) آسیب به مغز و دیابت · مضرات روزه گرفتن ... عبادت توسط چشم چراني به دختران سيد؛ هم فال و هم تماشا! حضرت محمد: ...

با حجاب | فرهنگ نیوز

www.farhangnews.ir/category/منبع/با-حجاب
Translate this page
این نگاه ها داخل در مقوله چشم چرانی نیستند؛ ولی نگاه های ادامه داری که با انگیزه لذت ...... برخی با وجود گرما و مشقت زیاد روزهگرفتن را بر خود واجب و اطاعت امر الهی می دانند ...

کارشناسان از «چشم چرانی» می گویند/ مرزبندی بین «نگاه» و «گناه»

www.dana.ir/News/249477.html
Translate this page
Mar 1, 2015 - شبکه اطلاع رسانی راه دانا-کارشناسان از «چشم چرانی» می گویند/ مرزبندی بین «نگاه» و «گناه» : برای ... همه عبادت‌ها که نماز خواندن و روزه گرفتن و.

در رابطه با عطر و ادکلن - SPI News

spinews.ir › سلامت
Translate this page
May 9, 2016 - ... از حمله قلبی · سازش با چشم چرانی شوهر · روزه داری در بارداری، میشه گرفت؟ ... های جدید چشم پزشکی در رابطه با پیشگیری و درمان بیماری های چشم ...

مراقبت از چشم(انحراف جنسي چشم چراني) - گفتگوی دینی

www.askdin.com/showthread.php?t=6378
Translate this page
Jul 14, 2010 - امام صادق(ع) مى فرماید: «فروبستن چشم از گناه میسّر نیست مگر این كه انسان عظمت و جلال پروردگار را در قلبش مشاهده كرده باشد». ... به عنوان مثال در همين مبحث اگر بخواهيم به جاي چشم چراني به نامحرم در خيابان عادت ..... از او غير از آن دو چشم ديگر چه به خاطر داري؟ -هيچ. ..... 2) اشتغال نفس به عبادات مانند نماز شب، روزه، دعاها و.

ره یافت ها و آثار نیک روزه داری (2) | پایگاه اینترنتی کاروان صادقیه

karevansadeghiye.ir/7588/ره-یافت-ها-و-آثار-نیک-روزه-داری-2/
Translate this page
Apr 12, 2015 - انسان با تحمل روزه داری، با خواهش های نفسانی می جنگد و این مبارزه، اراده و همت آدمی را بالا می برد و جان و روح او را از قید و .... پیامدهای منفی چشم چرانی.

یک روزه دار واقعی کیست - سی روز

cday.ir/search/?q=یک+روزه+دار+واقعی+کیست
Translate this page
آکاایران: آکا ایران : روزه دار واقعی باید چشم ، گوش ، زبان ، دست و پا و سایر اعضای ... و اموری که روزه را باطل می کند خودداری اما با چشم چرانی، دروغ، تهمت، غیبت، آزار و ... کاهش وزن با روزه داری محمد حسین عزیزی متخصص علوم تغذیه گفت: روزه، به عنوان یک ...

عاقبت شوم چشم چرانی در دنیا بایگانی - مجله خبری ریفا | عکس | سرگرمی ...

refa.biz/tag/عاقبت-شوم-چشم-چرانی-در-دنیا/
Translate this page
Jul 6, 2015 - روزه داری و چشم چرانی در مورد زنان مردم عفت بورزید تا دیگران نیز در مورد زنان شما عفت بورزند قرار است یک ماه مهمان باشیم مهمان میزبانی کریم، این ...

دبیرستان سعادت خدابنده

saadatkhodabande.blogfa.com/
Translate this page
روزه دار واقعي بايد چشم ، گوش ، زبان ، دست و پا و ساير اعضاي خود را از ارتکاب به ... و اموري که روزه را باطل مي کند خودداري اما با چشم چراني، دروغ، تهمت، غيبت، آزار و اذيت ... پيامبر(ص) مي فرمايد: «بسا روزه داري که بهره اش از روزه، گرسنگي و تشنگي ...

فلسفه روزه گرفتن - از قرآن بپرس ask quran

saeed623.persianblog.ir/post/81/
Translate this page
فلسفه روزه گرفتن ... قرآن مي گويد:اى افرادى كه ايمان آورده ايد روزه بر شما نوشته شد ; همان گونه كه پيشينيان از شما نوشته شده ...چشم چرانی و آثار سوء آن در آموزه های قرآنی

Untitled Document

www.mirdamad.org/pages/show-question.php?ID=974
Translate this page
د) روزه از جمله ابزارهای موثر در کنترل شهوت و چشم چرانی، روزه داری است. این وسیله ای که خداوند در قرآن و نیز پیامبر(ص) و ائمه(ع) به آن اشاره دارند. در قرآن آمده: ای گروه ...

:: مقالات دینی و اخلاقی :: راهکارهاي عملي براي کنترل چشم چراني

www.erfan.ir/farsi/15396.html
Translate this page
چشم چراني در مقابل غض بصر و چشم پوشي, به معناي نگاه خيره و شهوت آلود به نامحرم ... اين نگاه ها داخل در مقوله چشم چرانينيستند, ولي نگاه هاي ادامه داري که با انگيزه لذت ...

حوزه نیوز :روزه داری مردم دارالعباده در گرمای کویری/ نظر پزشکان بزرگ ...

hawzahnews.com/detail/News/352766
Translate this page
Jun 29, 2015 - به هر سو روزه داری در ماه رمضان فریضه ای است که در ادیان مختلف نيز وجود .... خارجی و داخلی، سل، نِقرس، بیماری های چشم، مرض قند، بیماری های جلدی، بیماری ... پيامبر اکرم (ص) شکم چراني و شهوت جنسي را از جمله سه امري برشمرد که پس از ...

راه‌های درمان چشم چرانی [آرشیو] - سایت علمی دانشجویان ایران

www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-193381.html
Translate this page
Jan 26, 2014 - 21 posts - ‎10 authors
به نام حی سبحان چشم چراني در حقيقت يک بيماري است كه بايد به فكر مداواي آن ... وِجَاء؛ و هر كه اين توان را ندارد به او روزه پيشنهاد می‌شود، چون روزه قاطع غريزه است. ... مثلا رُک بگم، اونجایی که نشستی داری از این فیلمای لعنتی که ذهن مردمو ...

چشم چرانی | ظرایف

www.zarayef.com/religion/چشم-چرانی/
Translate this page
چشم چراني كه خود در واقع نوعي از انحراف هاي اخلاقي و جنسي است، به. تعبير روايات اسلامي يك نوع زنا محسوب مي شود. چشم چراني ... روزه داری و چشم چرانی؟! 2015/09/10 ...

چشم چرانی؛ مقصر مرد است یا زن؟

alidadollahpour-bfa.blogzfa.ir/page-363301.html
Translate this page
چشم چرانی در حقیقت در مقابل چشم پوشی است که به معنای نگاه شهوت آلود به ... و داخل در مفهوم و مقوله چشم چرانی نیستند ولی نگاه‌های ادامه داری که با انگیزه لذت جنسی و ...

راه‌های درمان چشم چرانی- هایپرکلابز

hyperclubz.com/main/Club.aspx?qClub=golestan&qCat...
Translate this page
راه‌های درمان چشم چرانی چشم چراني در حقيقت يک بيماري است كه بايد به فكر مداواي آن بود، چرا كه این بیماری، معضل ... خانه داریو مهارت زندگی ... فَلْيُدْمِنِ الصَّوْمَ فَإِنَّ [الصَّوْمَ لَهُ وِجَاء؛ و هر كه اين توان را ندارد به او روزه پيشنهاد می‌شود، چون روزه قاطع غريزه است.

چشم چرانی کلید اتاق گناهان - زناشویی - bazar-man.ir

wedlock.bazar-man.ir/چشم-چرانی-کلید-اتاق-گناهان.html
Translate this page
May 22, 2016 - کلید اتاق گناهان بزرگتر چشم چرانی است: نقطه آغاز بسیاری از گناهان نگاه است، وقتی نگاه ... ... روزه,کنترل 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ماه رمضان 95,دعاهای ماه رمضان 95,زمان افطار ماه رمضان 95,سریال های ماه رمضان 95,مسائل پزشکی و جنسی ماه رمضان 95,ماه عسل 95,دعاهای ماه رمضان 95,سریال های ماه رمضان 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3416
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 269
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 1,270
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,467
  • بازدید ماه : 11,853
  • بازدید سال : 83,061
  • بازدید کلی : 1,100,112
  • کدهای اختصاصی