loading...
رمضان 95
admin بازدید : 127 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)
اختصاصی از فایل نیک : حسابداری 146. حسابداری سبز و چشم انداز 20 ساله ی آن دانلود مجانی و اسان با لینک مستقیم و پرسرعت

حسابداری 146. حسابداری سبز و چشم انداز 20 ساله ی آن
حسابداری سبز و چشم انداز 20 ساله ی آن

چکیده nbsp
این مقاله راهی برای انجام مسئولیت های اجتماعی سازمان ارائه می دهد که طی آن و تحت راهکارهای الزام آور غیر قابل انکار تعهداتی پذیرفته می شود بنابراین محدودیت های حسابداری مالی خاصی ارائه می شود و چهارچوب مفهومی آن بیان می شود
در سال 1993 در مجله CA مقاله ای منتشر کردم که با این جمله شروع می شد می خواهم کاری جدید در زمینه حسابداری سبز انجام دهم می خواهم در مورد حسابداری صحبت کنم این جملات بدین معناست که می خواهم مفاهیم بدهی و طلب را معرفی کنم که برای حسابداری در موارد اجتماعی سازمان ها مفید است و به جای این که فقط در زمینه اصطلاحات عمومی صحبت کنم برخی موارد خاص را ارائه دهم می خواهم مجددا این کار را انجام دهم زیرا ویرایشگر از من خواسته است تا آنچه را 20 سال پیش گفته ام اصلاح کنم تا تجدید چاپ انجام شود و تفاسیر حقوقی حسابداری روشن شود
شاید به این دلیل که قول داده ام در مورد بدهی و طلب صحبت کنم مقاله سال 1993 مورد توجه قرار گرفت و در مجله Walter J Macdonald Award عنوان عالیترین مقاله انگلیسی زبان را به خود اختصاص داد در مقابل واکنش کالج آموزشی من نیز بسیار خوب بود هرچند که این مقاله حداقل توسط یک نفر تجدید چاپ شد و در دوره های درسی آموزش حسابداری مورد حسابداری می توان استفاده کرد این دقیقا همان چیزی است که مد نظر من بوده است nbsp

خرید و دانلود محصول

1394/09/04
حسابداری سبز , چشم انداز 20 ساله ی , درسی آموزش حسابداری , Green accounting , green eyeshades twenty years later , مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه فارسی , مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه , مقاله انگلیسی حسابداری
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ماه رمضان 95,دعاهای ماه رمضان 95,زمان افطار ماه رمضان 95,سریال های ماه رمضان 95,مسائل پزشکی و جنسی ماه رمضان 95,ماه عسل 95,دعاهای ماه رمضان 95,سریال های ماه رمضان 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3416
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 264
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 1,199
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,396
  • بازدید ماه : 11,782
  • بازدید سال : 82,990
  • بازدید کلی : 1,100,041
  • کدهای اختصاصی