loading...
رمضان 95
admin بازدید : 149 چهارشنبه 16 تیر 1395 نظرات (0)

فیلم/ رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم

www.farsnews.com/139410270003...Translate this page
Fars News Agency
Loading...
1 hour ago - رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی‌های گذشته‌شان می‌فرمایند: من همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم، شما هم ببخشید. پربازدید ها.

صوت/ رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم

www.dolatebahar.com/.../صوت-رهبر-انقلاب:-همه-کسان...Translate this page
50 mins ago - دولت بهار: رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی‌های گذشته‌شان می‌فرمایند: من همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم، شما هم ببخشید.

صوت/ رهبر انقلاب: همه كساني را كه نسبت به آن‌ها كدورت شخصي دارم مي‌بخشم

www.dolatebahar.com/telex-281917.htmlTranslate this page
تلکس دولت بهار: صوت/ رهبر انقلاب: همه كساني را كه نسبت به آن‌ها كدورت شخصي دارم مي‌بخشم چهارشنبه، 16 تیر 1395 - 18:05 کد خبر: 281917 ...

الف - رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم

alef.ir/vdcdjn0sxyt09j6.2a2y.html?369882Translate this page
1 hour ago - رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی‌های گذشته‌شان می‌فرمایند: من همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم، شما هم ببخشید.

صوت/ رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن ها کدورت شخصی دارم ... - قطره

www.ghatreh.com/.../صوت-رهبر-انقلاب-همه-کسانی-ن...Translate this page
1 hour ago - رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی های گذشته شان می فرمایند: من همه کسانی را که نسبت به آن ها کدورت شخصی دارم می بخشم، شما هم ببخشید. - کلید واژه ها: ...

صوت/ رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن ها کدورت شخصی دارم ... - قطره

www.ghatreh.com/.../صوت-رهبر-انقلاب-همه-کسانی-ن...Translate this page
1 hour ago - رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی های گذشته شان می فرمایند: من همه کسانی را که نسبت به آن ها کدورت شخصی دارم می بخشم، شما هم ببخشید. - لطفا از ...

Image result for ‫رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم‬‎
{"id":"dRt4t3lK4MSVIM:","oh":240,"ou":"http://www.chitva.com/Images/User/Other/ChitvaLogoFarsi.svg","ow":1084,"pt":"رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن\u200cها کدورت شخصی دارم می\u200cبخشم","rh":"chitva.com","ru":"http://www.chitva.com/news/details/5184472/%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D9%85%D9%87-%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%DA%A9%D9%87-%D9%86%D8%B3%D8%A8%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D9%86-%D9%87%D8%A7-%DA%A9%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%AE%D8%B4%D9%85","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcRCGRpP4Obx7lPYkY6EAOxYK10v6Nzt9A6L8D3MLhHownKXxUckZYwuuTE","tw":407}
Image result for ‫رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم‬‎
{"id":"yL9_tMrUR-U7OM:","oh":64,"ou":"http://files.wikipg.com/images/uiimage/845.gif","ow":471,"pt":"فیلم- رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن\u200cها کدورت شخصی دارم ...","rh":"wikipg.com","ru":"http://www.wikipg.com/news/5338112/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85--%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8:-%D9%87%D9%85%D9%87-%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%DA%A9%D9%87-%D9%86%D8%B3%D8%A8%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%DA%A9%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%A8%D8%AE%D8%B4%D9%85","th":51,"tu":"https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcR6DMvYsopsnWnJLU3afR76OpxTJhJVS_55l9M5XyFJDfa7z30VDxhHheM1","tw":375}
Image result for ‫رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم‬‎
{"id":"whelQCifGHNWuM:","oh":79,"ou":"http://khabar5.com/images/logo-mini.png","ow":120,"pt":"رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن\u200cها کدورت شخصی دارم می\u200cبخشم ...","rh":"khabar5.com","ru":"http://khabar5.com/News/1075444/b","th":64,"tu":"https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcTmSpgbx0Y4q3_mDTUJmJbJsmFctRdWPk22l_YP9inT7N-QtVJUN4_vfeI","tw":98}
Image result for ‫رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم‬‎
{"id":"sxWuI9THVkueuM:","oh":21,"ou":"http://www.farsnews.com/shares/img/facebook.png","ow":21,"pt":"اخبار ايران و جهان |خبرگزاري فارس| Fars News Agency","rh":"farsnews.com","ru":"http://www.farsnews.com/13941027000387","th":21,"tu":"https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcSO5Vpckqb6IHiJ_IMlzHLNYpWswQopCAcEqL8J0Thb0r_k0j5z6D1KnA","tw":21}
More images for رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم

رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم

acecr-trauma.ir/.../رهبر-انقلاب-همه-کسانی-را-که-نسب...Translate this page
7 mins ago - رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم ... اولین لپ‌ تاپ گیمینگ در دنیا با قابلیت ردیابی چشم · دانشمندان به تولید ...

صوت/ رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن ها کدورت شخصی دارم می ...

tnews.ir/news/c38d66115807.htmlTranslate this page
1 hour ago - رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی های گذشته شان می فرمایند: من همه کسانی را که نسبت به آن ها کدورت شخصی دارم می بخشم، شما هم ببخشید.

رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم

spinews.ir › نگاتیوTranslate this page
رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی‌های گذشته‌شان می‌فرمایند: من همه کسانی را که نسبت به.

رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم

khabari3.ir › اخبار سیاسیTranslate this page
9 mins ago - تیتر خبر جدید: فیلم/ رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم این خبر برگرفته از سایت Fars News Agency بود.

فیلم- رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم

www.wikipg.com/.../فیلم--رهبر-انقلاب:-همه-کسانی-ر...Translate this page
1 hour ago - رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی‌های گذشته‌شان می‌فرمایند: من همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم، شما هم ببخشید.

فیلم/ رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم

newsreaders.ir/news/173069Translate this page
1 hour ago - رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی‌های گذشته‌شان می‌فرمایند: من همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم، شما هم ببخشید. پربازدید ها ...

رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم

buxnews.ir/?p=910262Translate this page
باکس نیوز : فیلم/ رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم. منبع : فارس نیوز. کد خبر : ۱۳۹۵۰۴۱۶۲۰۴۱۳ تاریخ انتشار : تیر ۱۶, ۱۳۹۵ ۲:۰۴ ...

رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم

wwwkhabar.ir/7305707Translate this page
29 mins ago - چکیده خبر: رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی‌های گذشته‌شان می‌فرمایند: من همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم، شما هم ببخشید.

رهبر انقلاب: من همه کسانی را که کدورت شخصی دارم بخشیدم + فیلم عصر ...

khabarche.ir/.../رهبر-انقلاب--من-همه-کسانی-را-که-کدو...Translate this page
35 mins ago - رهبر انقلاب عصر چهارشنبه شانزدهم تیر ماه 1395 خبر رهبر انقلاب: من همه ... فیلم/ رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم.

فیلم/ رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم

www.mihanbrooz.ir/فیلم-رهبر-انقلاب-همه-کسانی-را-...Translate this page
فیلم/ رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم. دراخبار سیاسی. ۱۳۹۵-۰۴-۱۶. Brooz. نوشته های مشابه. لاریجانی از کمیسیون اصل ۹۰ خواست ...

رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم

www.chitva.com/.../رهبر-انقلاب-همه-کسانی-را-که-نس...Translate this page
همه منابع خبری | منابع مورد علاقه (ویرایش ) |. عصر ایران تابناک .... رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم. مشاهده متن اصلی خبر در سایت ...

فیلم/ رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم

www.parstelex.ir/site/news/show/1793388Translate this page
35 mins ago - جستجو گر هوشمند اخبار در سایتهای خبری,اخبار سیاسی,اخبار علمی,اخبار فرهنگی,اخبار اجتماعی,اخبار هنری,اخبار مذهبی,اخبار شیعه - رهبر انقلاب در ...

فیلم/ رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم

khabarver.ir/.../فیلم-رهبر-انقلاب-همه-کسانی-را-که-ن...Translate this page
فیلم/ رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم. گوگل پلاس · محبوب کن - فیس نما · کلوب · linkedin · Telegram.

صوت/ رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم

https://khabarkhani.com/.../صوت_رهبر_انقلاب_همه_ک...Translate this page
1 hour ago - رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی‌های گذشته‌شان می‌فرمایند: من همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم، شما هم ببخشید.

فیلم/ پاسخ قاطع مجید مجیدی به مجری بی‌بی‌سی/ شما از زبان آقای ...

www.shahrekhabar.com/video/1467814200758876Translate this page
2 hours ago - فیلم/ پاسخ قاطع مجید مجیدی به مجری بی‌بی‌سی/ شما از زبان آقای کیارستمی ... فیلم/ رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم .

یوز - آخرین اخبار کدورت شخصی

yooz.ir/news/?t=0&i...کدورت%20شخصیTranslate this page
رهبر انقلاب: من همه کسانی را که کدورت شخصی دارم بخشیدم + فیلم. در این فیلم می بینید ... فیلم/ رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به ان‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم.

ورود به سایت بیمه ایران www.iraninsurance.ir

lavdan.ir/p/.../بیمه-ایران-www.iraninsurance.ir.htmTranslate this page
صوت/ رهبر انقلاب: همه کسانی را که نسبت به آن‌ها کدورت شخصی دارم می‌بخشم · فیلم/ پاسخ ... دانلود موزیلا فایر فاکس بدون نیاز به نصب (آخرین ورژن) mozilla firefox.

.: Porseman.org :. - نظرات مقاله «پيامدهاي خود ارضايي و مبارزه با آن»

porseman.org › روانشناسی و مشاورهTranslate this page
ولي شخصي كه به حرمت عمل خودارضايي، آگاهي نداشته و بدون غسل جنابت، نماز خوانده و .... همه چيزم را از قرآني داشتم و دارم كه از كودكي به يادگيري آن مشغول شدم ولي وقتي .... ي كسي كه كمر بند همت رو بستي بري ترك ين گناه و غم و غصه ي رضيت خدا رو ميخوري. ...... پرسمان : تصميم بجا و شايسته و اقدام عملي تان نسبت به ترك آن عادت بد را مي ...

پرسش و پاسخ - لب المیزان

lobolmizan.ir/quest/cat/152?page=8Translate this page
با توجه به واسطه ی فیض بودن ائمه و این که همه ی موجودات از وجود اون ها در وجود هستند ... اگر از تجربیات شخصی خود هم بگوییدمتشکر میشوم و لطفا راهکار ارائه دهید ... به تنهایی تلاش کنید و فقط وظیفه‌تان را نسبت به همسرتان فراموش نکنید. .... بنده صرفاً بر سخن رهبری عزیز تکیه دارم که معتقدند دولت آقای احمدی‌نژاد شعارهای انقلاب را احیا ...

آیا برای جبران حق الناس می‌شود قرآن ختم کرد و ثوابش را هدیه کرد؟ | شهر سوال

www.soalcity.ir/node/2535Translate this page
Aug 5, 2014 - حقوقی که با پرداخت رد مظالم جبران میشوند حقوق مالی هستند که به دلایل مختلف ...... چنانچه غیبت شخصی را انجام داده باشد باید از ایشان حلالیت بطلبد ولی ... یعنی راهی وجود داره که این همه خیل عظیم حق الناس از گردن من برداشته شه . ...... اگر انسان مرتکب گناهی شود و بخواهد توبه کند توبهاش نسبت به آن گناه فرق خواهد کرد.

سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx
ذكر مصائب امیرالمؤمنین(ع)توسط رهبر انقلاب☑️اخبار و مطالب درباره .... نابخشودنی زیاد دارم ، امیدم به کرم مولاست از هر کسی که بدی دیدم ، گذشتم ، گذشتمــ. ...... مشکل اینه که برای فرار از تنهایی ،گاهی یه افاضاتی می فرماییم که موجب کدورت و ناراحتی ...... آیات قرآنمجید نسبت به همه گنهکاران است، شمول و گستردگى آن، به حدى است که ...

34519 - مشاهده مطالب

www.tebyan.net/newindex.aspx?PageSize...Translate this page
اخیرا حضرت آیت الله موسوی اردبیلی با صدور بیانیه ای از برخی رفتارها که به ... شده است ولی توضیح نداده اند که «ضمیر» سفارش حضرتشان کجاست و چه کسانی ... آنهمه جنایت و خیانت و کینه توزی سران فتنه نسبت به اسلام و انقلاب و امام(ره) و رهبری و ... مگر کدورت مردم مسلمان با سران و عوامل فتنه از نوع کدورت های شخصی است که رفع آن ...

از زندان ششم حضرت آیت الله خامنه ای تا پایان تبعید به مقصد تهران

www.tasnimnews.com/.../از-زندان-ششم-حضرت-آیت-ال...Translate this page
Feb 10, 2014 - خامنه ای جوان .... داده شد و نامه‌ای هم به ساواک مشهد فرستاده شد که «با تهیه مقدمات لازم نسبت به دستگیری .... آنها خیره به کسی شده بودند که پا به سلول گذاشته بود. ... همه‌ چیز در این زندان، خرد کردن روحیه و شخصیت زندانی را هدف گرفته بود. ... شخصی به نام مجد [پیش‌نماز مسجد امام حسن در غیاب آقای خامنه‌ای] که از شاگردان خامنه‌ای ...

انقلاب ما با دو چالش مهم مواجه است/با شعار نمی‌شود از مبانی اسلام و انقلاب ...

diyarmirza.ir/.../انقلاب-ما-با-دو-چالش-مهم-مواجه-استبا-...Translate this page
Mar 18, 2016 - وی بابیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند که دو عامل دانشگاه و حوزه در پیروزی ... اسلام بودند و یکی از مهم‌ترین مبانی و مبادی که آن‌ها را به این نتیجه رسانده بود، عدم ... توجه دارم ولی عذر می‌خواهیم بعضی‌ها هستند که در این کار نقش داشتند که کسی را ... مردم از هم فاصله گرفته و نسبت به هم کدورت پیدا کردند که متأسفانه این فاصله ...

پیش بینی رئیس جمهور بعدی! | دوئل

www.duelfa.com/2594/پیش-بینی-رئیس-جمهور-بعدی
درسته هنوز به حد مطلوب نرسیدیم، اما الان هم نسبت به باقی کشورها هم شاخصیم هم عزتمند. ... پا به رکاب رهبری حرکت کردن همچنین کسانی که می خوان یک چهره انقلابی رو خراب ..... کسی که گرگ باشه شیله پیله داره و ممکنه به خاطره یه منفعت عمومی خواست خدارو ..... پس از آن تا سال ۱۳۷۶ که محمد خاتمی به ریاست جمهوری می‌رسد به عنوان معاون اداره اول ...

توبه چه گناهى بخشیده نمى شود؟ - صفحه 2 - كانون گفتگوی قرآنی

www.askquran.ir › انجمناخلاق و عرفاناخلاقTranslate this page
May 10, 2010 - توبه کامل و حقیقى باعث آمرزش همه‌ گناهان حتى شرک و نفاق و ارتداد مى گردد. ... توبه نيست؛ و نه براي کساني که در حال کفر از دنيا مي‌روند؛ اينها کساني هستند که عذاب دردناکي ..... صغیر شمردن شدن آن ها نسبت به گناهان دیگری است که کبیره دانسته شده اند. ... شهيد عماد مغنيه: براي من ميل رهبر معظم انقلاب، حجت شرعي است.

اخلاق سیاسی در رفتار پیامبر(صلوات الله علیه و آله) - ديگران

farsi.khamenei.ir/others-article?id=18185Translate this page
Jun 21, 2008 - این مبحث که آن را تحت عناوین اخلاق قدرت، اخلاق زمامداری، یا همان اخلاق ... این‌که مسأله بنیادین سیاست در پاسخ به این پرسش نهفته است که: «چه کسی باید بر کشور فرمان براند؟ ... [9] کانت پس از نقض و ابرام‌های فراوانی که نسبت به آرا و اندیشه‌های .... یک انقلاب هوشیارانه مواجهیم؛ انقلابی که از ابتدا رهبر آن به دشمنان اعلام ...

آيت‌ا... هاشمي‌رفسنجانيهر جا كه بدانم تندروها به بهانه حضور من مردم را به ...

www.gifbin.ir/.../آيت‌ا...+هاشمي‌رفسنجانيهر+جا+كه+بدا...Translate this page
هاشمي‌رفسنجاني:هر جا كه بدانم تندروها به بهانه حضور من مردم را به زحمت مي‌اندازند و ... سال۹۴ با تمام اتفاقات شیرین و تلخش به پایان رسید و کسانی روسفید شدند که به ... به گزارش انتخاب، جامعه روحانیت فهرست خود را با یك تغییر نسبت به فهرست .... من پدر و مادرم را خیلی دوست دارم چون برای من خیلی زیاد زحت کشیده اند و ما باید احترام آنها ...

محمد نبی عظیمی مـن و آن مـرد مـؤقــر!!! - parchaamdaran.org

www.parchaamdaran.org/محمد-نبی-عظیمی-مـن-و-آن-مـرد-مـؤقــر/
شاید کسی به وی راپور داده است از آمد ورفت افسران به نزد من. ... همه با همان ادا واطوار انقلابی، با همان صدای پرطنین و غور وبلند و با همان بروت های چپایفی .... حالا که به آن خوشباوری ها می نگرم، نمی توانم رهبری نظامی آن زمان را ببخشم. ...... خوش پوش و خنده رو است وظاهرفریبنده یی دارد، چندان که شک دارم خلقی باشد ، بااین ادا واطوار واین خوش خرامی ...

هفدهمین نامه ی محمد نوری زاد به رهبر(من در انتخابات شرکت می کنم!) | وب ...

www.nurizad.info/blog/18126
Mohammad Nourizad
Loading...
Jan 6, 2012 - بله، آن شادمانی ای که سالها به حاشیه رفته بود، با همه ی استعداد آسمانی اش به ... این که حجاب، یک امر شخصی است و به باور شخصی افراد مربوط است. .... اما خودتان بدون این که از کسی اسم ببرید به من می فرمایید: بنا دارم به یک ... پوزش محمد نوری زاد از رهبر انقلاب ...... دلتان را از کینه و نفرت نسبت به هرکسی خالی کنید.

دل نوشته ها

mina77.blogfa.com/Translate this page
امام خمینی ره آن رهبر حكيم و دوراندیش به خوبي مي دانست كه حاكميت سادات ها و مبارك ها ... همه مى دانيم كه جهان اسلام در انتظار به ثمر رسيدن كامل انقلاب ماست، ما از همه كشورهاى ..... آنچه به نظر مي رسد اولين كسي كه بحث چاه را اينگونه مطرح كرد دكتر عبدالكريم .... بازم منو می‌بخشی؟ ... خدا هم توبه‌كننده‌ها و هم اونایی كه پاك هستند رو دوست داره (بقره/۲۲۲) ::.

مرجع فارسی و من یتّق الله... | جستجو |

marjafarsi.ir/list/و+من+یتّق+الله....htmlTranslate this page
بود که ظاهر شد به ظهور اننی انا الله لا اله الا انا در حین ظهور اول کسی ... شخصی در تاریکی شب، در حال دعا با سوز و گداز الله الله می گفت ... رسول الله بنابه عادت منتظر این بودند كه آنها را در خوردن شریك نماید و رسول الله همه انگورها را خورد و به آنها تعارفی نكرد . ..... "اینجانب براساس عقیده ای که نسبت به اسلام و مکتب شهادت دارم با عزمی راسخ

3 - رایة الهدی

rayatelhoda.ir/pages/2Translate this page
امام رضا (ع) نیز می فرمایند: «کسی که به اندازه آسایش خانواده اش دنبال کار و فضل الهی ... همه گناهان است مگر گناه بدعتگزار در دین، غاصب مزد کارگر و آن که آزادی را به بردگی بفروشد. .... مقام معظم رهبری فرمودند جبهه فرهنگی قوی‌ترین و سنگین‌ترین جبهه است ...... لذا من به عنوان یک شیعه و معتقد به این احادیث و روایات ، اعتقاد دارم که انقلاب ...

صفحه بعدی - عشق فقط عشق علی رهبر فقط سیدعلی

velayat20.blogfa.com/1392/01?p=3Translate this page
Apr 4, 2013 - آن بازی یک معجزه بود و خدا خیلی چیزها را به ما نشان داد. ... عادل یکی از آنهایی است که من همه جوره دوستش دارم و قبولش دارم ، برای همین .... ایشان کسی بود که خیلی به ورزش و تیم ملی علاقه داشت. .... یادمان نرود که «محافظه کاری، قتلگاه انقلاب است». ..... همچنین مغز ما دارای اثر مشابهی نسبت اخم کردن است و از شخصی که اخم ...

شخصی مشاجره - صفحه نخست

drataee-ba.newsgold.ir/tag/شخصی+مشاجرهTranslate this page
حتی اگر حق هم با تو بود ، در امور جزئی و شخصي مشاجره نکن ، چون کدورت می آورد. ... وقتی که مشاجره آنها بالا گرفت ناگهان یکی از دو دوست به صورت دوست دیگرش سیلی ..... عشق رو تموم شدنی و محدود می دیدم، این كه وقتی برای كسی مصرفش میكنی دیگه نمی ... اینطوری عشق خاصیت توست، جزء خصایص توست، به همه عالم عشق می ورزی و با همه ...

نقد زمانه - بازخوانی فتنه ۸۸؛ همه باید عذرخواهی کنیم!... | Facebook

https://www.facebook.com/.../posts/30854355594906...Translate this page
خب، در انتخابات سال ۸۸، آن کسانى که فکر می‌کردند در انتخابات تقلب شده، چرا .... آن همه سوابق انقلابی و با آن میزان دلبستگی به نظام و امام و با آن همه ارادت به رهبری، هیچ ... از سوی حاکمیت، به یک توطئه خارجی نسبت داده و غیرقانونی اعلام شد در حالی که از .... ۸۸ کم نبودند کسانی که اساسا احمدی‌نژاد را صالح نمی‌دانستند چه برسد به اصلح اما ...

شخصی مشاجره - خدمات کامپیوتر و فناوری های نوین - صفحه نخست

kianit-co-ba.masterfars.ir/tag/شخصی+مشاجرهTranslate this page
حتی اگر حق هم با تو بود ، در امور جزئی و شخصي مشاجره نکن ، چون کدورت می آورد. ... وقتی که مشاجره آنها بالا گرفت ناگهان یکی از دو دوست به صورت دوست دیگرش سیلی ..... عشق رو تموم شدنی و محدود می دیدم، این كه وقتی برای كسی مصرفش میكنی دیگه نمی ... اینطوری عشق خاصیت توست، جزء خصایص توست، به همه عالم عشق می ورزی و با همه ...

بهمن ۸٩ - زیتون(روان شناسی ازدواج)

zatun2002.persianblog.ir/1389/11/
بنابراین هنگامی که نسبت به کسی احساس جاذبه جنسی می کنید ، احتمالاً به این .... این آمار، همه حکایت از این دارد که 68 درصد از کسانی که جشن ازدواج خود که را در این تالار ...... بین کسی که عاشق شده است و کسی که تنها شخصی را دوست دارد تفاوتهایی وجود ...... هم در آن دیدم و یادم اومد که خانم امانی آهسته با همتای خودش در مجلس هشتم، خانم رهبر در ...

درباره ى سالى که گذشت چگونه بود - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=درباره+ى+سالى+که+گذشت...Translate this page
مخصوصا زماني که شما در يک کشور خارجي هستيد مزاياي آن دو چندان خواهد شد . اما به ... آخرين خبر/ رضا صادقي با انتشار اين عکس نوشت: سلام به همه جانانم يه خواهش دارم عاجزانه. ... هر روز هفتاد مرتبه برای خودتان یا کسانی که شما را اذیت کرده‌اند استغفار کنید. .... استفتايي درباره ايام پاياني ماه صفر از دفتر رهبر معظم انقلاب انجام شده است.

پايگاه اطلاع رساني تاسوكي - به بهانه سالروز عمليات كربلاي 5، حاج قاسم ...

www.tasooki.com/index.php?option=com... - Translate this page
Jan 10, 2014 - شهيد ميرحسيني فرمانده اي بود كه از همه ابعاد يك فرمانده اسلامي را با ... اسلام و رهبری مقتدرانه فرماندهان و حاج قاسم و همرزمان او شهر "فاو" آزاد گردید. ... آن کسانی که به نص کلام مولا علی(ع) دنیا را سه طلاقه کردند. .... برایم حلالیت و عفو طلب کنید و من اگر حقی داشته باشم همه را می‌بخشم. ... درگیریهای لفظی شخصی حذف خواهد شد.

فداییان رهبر یاس

fadaedaeynerahbar-blog.ea3.ir/Translate this page
ﺑﺰﺩﺍﯾﻢ ﺩﯾﮕﺮ،ﺗﺎﺭ ﮐﺪﻭﺭﺕ، ﺍﺯ ﺩﻝ. ﻣﺸﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﻢ، ﺗﺎ ﮐﻪ ﺩﺳﺘﯽ ... ﻭ ﺷﺒﯽ ﻫﺴﺖ، ﮐﻪ ﻧﯿﺴﺖ، ﭘﺲ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻓﺮﺩﺍیی ... برچسب ها : انقلاب ,مبارزه ,اینکه ,انقلابی ,تفکر ,تفکر انقلابی , ... گاهی فراموش میکنم که وقتی کسی کنارمن نیست. ... معنایش اینست که همه را کنار زدی تا خودم باشم و خودت. ... دوستت دارم؛خدای خوب من ... منبع : فداییان رهبربزرگواری شهید نسبت به مادر

میبخشم اما فراموش نمیکنم - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی

sa87-ba.epai.ir/ogle/میبخشم+اما+فراموش.../350 - Translate this page
یک قفل صفحه می تواند از دسترسی ناخواسته بسیاری از افراد به گوشی شخصی شما جلوگیری کند. .... نمیدونم اون مدرسه چه چیزی داخل شما داره که هم دیگه رو ول کردید. ... تبریک به همه ی کسانی که در زندگیشان زخمهایی است که روحشان را آهسته در انزوا می ... با اینکه ممکن است احساس کنید می توانید برای همه عمر به ان فرد متعهد باشید ، اما فرد ...

سیدجمال‌الدین اسدآبادی | بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی سینا

buali.ir/mafakher-seidjamal-fa.htmlTranslate this page
این شرایط در وجود شخصی چون سیدجمال‌الدین آشکاری یافت که به دلیل تحرک ... و با سینه‌ای پر از کینه نسبت به شاه در انتقاد از شاه با ملکم همراه و همصدا شد و از آن پس منزل ... حامد الگار در بررسی نخستین تجلی اندیشه انقلاب به دو گروه آزاد اندیشان و علما .... اهمیت دیگر این نامه هشدار به روحانیون در مورد انجام وظیفه و به دست گرفتن رهبری و ...

شخصی مشاجره - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی

crawlback.ir/tag/شخصی+مشاجرهTranslate this page
حتی اگر حق هم با تو بود ، در امور جزئی و شخصي مشاجره نکن ، چون کدورت می آورد. ... وقتی که مشاجره آنها بالا گرفت ناگهان یکی از دو دوست به صورت دوست دیگرش سیلی ..... عشق رو تموم شدنی و محدود می دیدم، این كه وقتی برای كسی مصرفش میكنی دیگه نمی ... اینطوری عشق خاصیت توست، جزء خصایص توست، به همه عالم عشق می ورزی و با همه ...

76\- وقتی تو را گم میکند مولا شبانه...

holeylan-ba.sirindex.ir/ogle/...تو...شبانه.../400 - Translate this page
یا نسبت به مسئله ای کراهت دارد در حالی که برای او بهتر است .... وقتي کسی رو دوست دارم، قلبم آرومِ یک عذابه، اون موقع حالم هم خوبه هم خراب،یه لحظه خوشحالم .... 10 نکته برای داشتن خواب راحت آن چه اهمیت دارد این است که همه ی افراد بدانند خواب یکی از .... حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیام نوروزی خطاب به ملت ایران، سال ۱۳۹۵ را ...

شایسته‌ ‌تئاتر‌خلخال - صفحه نخست

dokhtare-vahshi2013-ba.smartbloger.ir/tag/.../100Translate this page
شرط دوم: وجود رهبر و پیشواى شایسته و بزرگ كه شایستگى رهبرى همه جانبه آن روز را ... کسی که آخرت را بخواهد، افزون برآن، به او دهیم و کسی که دنیا را بخواهد تنها دنیا را به او دهیم. ... اقدس ربوبی بر زبان جاری می‌کند، یا آن هنگام که معرفت و بینش خود را نسبت به رسول .... بر اساس علائق و سلیقۀ شخصی، ظاهراً می توانید به همه چیز برسید.

دانلود فایل - کتابخانه - بعثه مقام معظم رهبری

lib.hajj.ir/.../773-12-[3-9-2015_3.10.14_PM]-11171-F-13931014-Golva...
کسی که اراده حج دارد، اولًا باید قدری تأمل در نیت خود بنماید، هوای نفس را کنار بگذارد ...... با آنکه او پس از فتح مکه به ظاهر، اسلام آورد، سخنی که در ماجرای «ردّه» به او نسبت داده شده، .... نظر به این که آشنایی با زندگانی همه اجداد پیامبر صلی الله علیه و آله (1) در ...... داشتم و مضامین و کلمات آنها را می‌دانستم، به ایشان گفتم که خیلی دوست دارم.

چرا باید انقلابی باشیم

a3moony-ba.smartfeed1.ir/ogle/چرا+باید+انقلابی.../0Translate this page
Jun 15, 2016 - مقام معظم رهبری با مشکک(ذی‌مراتب) دانستن مفهوم انقلابي‌گری می‌خواهند با ... نظام اعلام کرده و رهبر معظم انقلاب نیز نسبت به ماندگاری نهضت اسلامی ... عدم اعتماد به لیست هایی که افراد و جریان تنظیم کننده آن کسانی هستند که به مسائل انقلا ... این خطاست که از همه کسانی که انقلابي هستند یک نوع درجه از ..... تصمیم شخصی.

وبلاگ رمضان ،ماه میهمانی خدا

ramezan-mah.mihanblog.com/post/category/4/page/2Translate this page
ماه رمضان در کلام رهبر انقلاب ... کسانى که خداى متعال به آن‌ها لطف نکرده است و توفیق نداده که با اینکه عذرى ندارند، ... کنیم: «دلم را شکسته‌اند و حقم را ضایع کرده‌اند اما فقط و فقط برای تو می‌بخشم و دلم را از ... کم‌اند کسانی که باورمند باشند به سخن مولا و مقتدایشان امام علی (علیه السلام) که همه چیز را ... برای زدودن زنگار کدورت و کینه از دل‌ها.

42 - افغان جرمن آنلاین

www.afghan-german.com/tahLiLha/Edit_Comments_1.aspx?9822
بعد از عرض سلام و تبریکی عید برادران و خواهران عیسوی ما به همه می خواهم سخنی چند در ارتباط ..... زیرا درین عصر دیموکراسی و آزادی عقیده وبیان، کسی که نظر شخصی خود و عده ای از رفقای خود را در ... در آیۀ (ی) 54 سوره نساء نیز از مردمان می خواهد که نسبت به عطا و فضل الهی به دیگران .... ولی شکوه دارم از آن بی هنر *** که بندد مهارم به دنبال خر

At ۱۳۸۸٫۱۰٫۱۱ ۱۱:۱۴, Azad said: درود بر موسوی ] At ۱۳۸۸٫۱۰٫۱۱ ۱۱:۲۳ ...

www.kaleme.com/wp-content/plugins/.../getcomments.php?id=7047...
ما همه از میرحسین حمایت خواهیم کرد و محاااااله روزی بیاد که بگذاریم آن ها به زندان کردنت ... تحسین و سلام بر میرحسین موسوی رهبر جنبش سبز مثل همیشه مدبرانه دست به قلم بردید .... و اما پیشنهادی که دارم این است که آقای مهندس موسوی از کف مطالبات مردم پایینتر نروند. ...... من به داشتن یک شخصی‌ مثل میر حسین در کشورم افتخار می‌کنم.

زنی که برای گرداندن زند خود کوه را کرد | جستجو | بلوگل

www.bloogle.ir/.../زنی+که+برای+گرداندن+زندگی+خو...Translate this page
در این ویدئوی دردآور شما شاهد زني هستید که براي گرداندن خانواده خویش دست به سوراخ ... او همانند مردها کار می کند ولی دستش را جلوی کسی دراز نمی کند و انتظار کمک از کسی ... در مرقومه پیشین برداشت شخصی خود از قانون مدنی در خصوص حمایت افراطی از مالك، ... تمام عمر خود را نوکر این خاندان خواندماز آن روزی که این منصب کند انکار می ترسم!

دانلود کتاب فجایع اسکندر مقدونی در ایران - کتابناک

ketabnak.com › تاریخ و سیاستتاریخ ایران پیش از اسلام
گفتاری کوتاه پیرامون فجایع و جنایات اسکندر ملعون هنگام حمله به ایران و برانداختن سلسه ..... در این جهان مسائلی هست که باید به راستی و درستی به آن اعتراف کرد . .... من براي تمام كساني كه به بيماري بدخيم باستان گرايي ناسيوناليستي دچار هستند دعا مي كنم. .... شاید باورتون نشه اما حالا اولین دفعه ایه که دارم از این نقطه نظر به موجودیتِ ...

دلخوری‌ها | سایت تفریحی فان کده

mefun.in/post/دلخوری‌ها/Translate this page
Jun 22, 2016 - کیانی همه دلخوری ها را فراموش کردم کمالوند عاشق است. ... برسانندوهمت والای خود را نشان دهند اتحادوهمدلی وسپردن کدورت ها و دلخوری ها ... همه افراد در حیطه شغلی اهدافی را برای خود معین کرده و به واسطه آن میزان ... سلام و درود بیکران بر تمامی کسانی که در جهت ایجاد نشاط حقیقی و .... خانه های قدیمی را دوست دارم چایی همیشه دم است.

رهبر انقلاب: از حق شخصی خودم می‌گذرم اما از حق مردم مطلقاً اغماض نخواهم کرد ...

ramzeobour.ir/رهبر-انقلاب-از-حق-شخصی-خودم-می‌گذر...Translate this page
رهبر انقلاب: از حق شخصی خودم می‌گذرم اما از حق مردم مطلقاً اغماض نخواهم کرد. ... من رأی دادند، به من هم که رأی دادند این ۲۲ میلیون همه می دانستند که رهبر کشور به کسی دیگر نظر دارد. ... من اطلاع دارم بعضی آدم‌های عوضی آنجا هستند؛ البته آدم خوب هم در آنجا هست. ... کسانی که شبهه علمی دارند آن را به عنوان «رایزن فرهنگی» پاسخ می‌دهند همان گونه که پاسخ ...

رهبر معظم انقلاب از نگاه بزرگان و علما - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../رهبر-معظم-انقلاب-از-نگاه-ب...Translate this page
البته امام (ره) خودشان به حضرت آیت الله خامنه ای فرموده‌ بودند كه از آقاي بهجت استفاده كنيد. ... البته ظاهراً آن طور که من اطلاع دارم حاج آقا برای ثبت این مکاتبات حساس شرط ... ایشان می گفت که یک شخصی به ایشان گفت که حاج آقا شما با این سن و سال آمدید ... الله خامنه ای که آمدند ، آیت الله بهجت فرمودند : " هیچ کسی نماند ، همه بروند بیرون من با ...

پیشواز همراه اول ایل تبارم هر چی که دارم

blogreader.ir/search/پیشواز+همراه+اول+ایل+تبارم+هر+چی+که+دارم
Oct 7, 2015 - البته فوتبال به نوعی ورزشی است که همه ما به اندازه‌ای آن را دوست داریم و بیشتر از هر .... و شب عیدی همه شمارو میبخشم و دلم میخواد این بحث تموم بشه… ..... خود به رهبری انقلاب قبل از انتخابات تصریح کرد: همه می‌دانستند که نسبت به دیگر ...... تودار است و مشکلات شخصی و بود و نبود زندگی‌اش را با کسی در میان نمی‌گذارد.

انشایی در مورد روزی را که دوست دارم تکرار شود

blogreader.ir/search/انشایی+در+مورد+روزی+را+که+دوست+دارم+تکرار+شود
در کل خاطره‌ نگاری را بیشتر دوست دارم و از بانک اطلاعات شخصی خودم استفاده می‌ کنم. ... و اگر آن آدم کسی باشد که تو را به سکوت تشویق کند، تنهایی تو کامل می شود .... و چگونه از رحمت تو نا امید شوم درحالی که تو، توهستی (با آن همه لطف و رحمت) ..... و به این ترتیب او را مستحق اعدام می‌داند و این در حالی است که نسبت هوش لوئیس ۷۲ است که ...

تحلیل شعار چرند دیگران را قضاوت نکنید زنگ فلسفه

sayeeesokot-ba.smartfeed.ir/.../تحلیل+شعار+چرند+دی... - Translate this page
سوالی که در آن نوبت از ایشان پرسیدم این بود که آیا پرداختن به فلسفه قادر است آتش جنگی که هم .... شعار سال1395 - پیام رهبر معظم انقلاب بمناسبت آغاز سال 1395.

گزارش خبری | پایگاه خبری تحلیلی ارس تبار اصلاندوز

arastabar.ir/report/19554?page=1591Translate this page
May 28, 2013 - به گزارش ارس تبار،حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش در .... تأسیس و کسانی که در جریان انقلاب مجروح می‌شدند برای اینکه به دست .... وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اقتصاد مقاومتی و بدون نفت که مقام معظم رهبری به آن تأکید .... وی با تأکید براینکه چه دانشجو و چه هر شخصی دیگری همه سرمایه ملی ...

نگرشتان را نسبت به زندگی عوض کنید

rriazisara-ba.landindex.ir/.../نگرشتان+را+نسبت+به+... - Translate this page
دیگران را دوست بدارید حتی کسانی که با شما همراه و هم عقیده نیستند. .... توی وبم به چند تا نویسنده نیاز دارم اگه کسی علاقه داره عضو بشه تازه حقوقم .... خیلی باید به آن دقت کنيد تصمیم‌گیری درباره‌ی این است که در زندگي شخصی و ... این روزها دور و برم آنقدر حوادث خاص رخ میدهد که هر لحظه جهان بینی ام نسبت به همه چیز تغییر می کند!

آنها مر - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی

muhammad1992-ba.crawlland.ir/tag/آنها+مر/0Translate this page
Jun 23, 2016 - لذا از شما تقاضا دارم که از این افراد هیچگونه چیزی خریداری نکنید زیرا با ... اما هستند کسانی که با پای پیاده و یا دوچرخه به عشق دیدن اویی بیایند چند ماه پیش ... خیلی هنر می‌کنید که این همه وجوه به دست شما می‌رسد، هیچ تصرفی در آنها نمی‌کنید. ..... مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز ...

خانه | برترى اسرائيل وارث جهانيان تمام برترى بخشيدم» نعمت هائى ...

ratepost.ir/.../برترى%20,اسرائيل%20,وارث%20,جهاني...Translate this page
قرآن در رهنمود های رهبر معظّم انقلاب - 17. ضرورت شکر گزاری بعد از دریافت نعمت آنچه مهم است، این است که کسی که از سوی پروردگار عالم نعمت می‌گیرد، در مقابل آن چه روشی از خود ... (1) همانا در نهان مردم باایمان معرفت و شناختى نسبت به امام حسین علیه السلام نهفته است ... امشب درها باز است و هر چه می‌خواهی بگویی می توانی، امّا سه سؤال از تو دارم.

نهایت ارزوی من | جستجو | - صفحه اصلی

koperx.com/search/نهایت+ارزوی+من.html - Translate this page
اما تو بهتر از هر کسی میدونی امروز همش دارم براشون ارزوي شادی و خوشبختی میکنم. ... یه خدایی هست نهايت همه دلتنگیات نهايت همه غصه هات می فهمی که باید به خودش پناه ببری . ... تمام روزهای گذشته من برای پیدا كردن پول برای شركت گذشته ان روزها كه ارزوي مدیر شدن را داشتم نمی دانستم در .... نمیدونم چرا امسال هیچ حسی نسبت به عید ندارم!

واجب یا مستحب - زمزمه ی محبت - صفحه نخست

saber53-ba.silverlive.ir/ogle/واجب+یا+مستحبTranslate this page
Jun 2, 2016 - د ) نذر روزه به صورت مطلق برای کسی که روزه واجب دارد و يا در زمانی که تا آن ... که دارم ياد می‌گیرم زبان با ادب‌ها را ... اگر به نیت همه انها یک غسل بجا آورد، کفایت میکند؛ و اگر در بین انها ... 2- درباره علت کثرت آيات زکات –واجب و مستحب- نسبت به خمس، ... یکی از مسائل مهمی که در دین تاکید شده است و امروزه رهبر انقلاب به ...

سیصد چهل - صفحه نخست

nnnc.ir/ogle/سیصد+و+چهلTranslate this page
May 30, 2016 - از شخصی پرسیدند : روزها و شب هایت چگونه می گذرد؟ ... حکومت حق و عدل قرآن، در پی انقلاب اسلامی پیروزمند خود به رهبری مرجع عالیقدر تقلید آیت الله العظمی ... اگر به کسی بدهکاری فرصت داری به هر نحو ممکن بدهی ات را بپردازی . .... «من جان ناقابلی دارم ، جسم ناقصی دارم و اندک آبرویی هم دارم که آن را هم خود شما به ما دادید .

تحول گرايان دلسوز اسلام آبادي: مای الکسا

delsozan.my-alexa.ir/Translate this page
«حقیقت همیشه آن چیزی که نیست که به ما می‌گویند یا نشان می‌دهند حقیقت آن چیزی است که ... تحول گرايان دلسوز اسلام ابادي :با توجه به جايگاه ويژه مجلس خبرگان رهبري در نظام جمهوري ..... همه می‌دانید تا کسی کاری انجام ندهد کسی به او توهین نمی‌کند. .... مایه نگرانی و کدورتی ناخواسته شده ام حلالیت می طلبم و طلب عفو بزرگوارانه از شما دارم.

خانه | دل من | جستجو | - آخرین مطالب سایت

7440.tk/list/دل+نوشته+های+من.html - Translate this page
آنقدر صبر آمد و از صبر شنیدم که خودم داستان را فهمیدم و همه آن حرفها شد این دو ... هفت سین من تو این سال جدید یه دونه سین کم داره ... 5: خواندن نوشته امیر پوریا با عنوان«آن موقع به دنیا نیامده بودیم» در شماره 71 .... البته اون کسی که اینو نوشته بود قطعا برای خودش یه هیولاییه و من در مقابل اون فرد .... فهرست کتابهایی که رهبر توصیه کردواند.

اخبــار حقـوقـی و قضــایـــی [آرشیو] - صفحه 20 - Asre Javan

javan2.com/archive/index.php/t-254081-p-20.html
پس از ابلاغ حکم، هم متهمان و هم شکات به آن اعتراض کردند و این پرونده با همه سر و صداهایش به ..... وی گفت: از نظر اتقان آرا شورای حل اختلاف در سال 92 نسبت به سال‌های گذشته ...... دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: به هیچ کسی اجازه نخواهیم داد که بخواهد برای ...... به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در مطلبی که در سایت شخصی ...

اشتباه کردم ولی آرامش on Instagram

mulpix.com/instagram/اشتباه_کردم_ولی_آرامش.htmlTranslate this page
همیشه فکر میکردم، هیچ فرقی بین منی که این شبا مثل همه ... Media Removed. همیشه فکر میکردم، هیچ فرقی بین منی که این شبا مثل همه ... همیشه فکر میکردم، هیچ ...

تیر ٩٤ - جدیدترین مطالب داغ و خواندنی

golcinkade.persianblog.ir/1394/4/
Jul 16, 2015 - *چون در همسرداری به گونه ای رفتار می‌کنند که ذهن هیچ غریبه ای به آن راه ندارد ... ترحم به ما می‌گویند: " دوستت دارم" ؛ تا ما متوجه بی علاقگی آنها نشویم. ...... وقتی که حس عشق نسبت به کسی در ما شکل می گیره کاملتر و کاملتر ...... اجتماعی که همه به برکت انقلاب و اسوه گیری از وجود گران قدر حضرت زهرا ...... بازم منو می‌بخشی؟

دامنهٔ دارابکلا

damaneyedarabkola.persianblog.ir/1395/2/
May 20, 2016 - سلام دارم خدمت شما جناب اقای طالبی و دامنه خوانان بزرگوار. .... از این که نسبت به پست معرفی جناب حاج کل سیدمحمد شفیعی دارابی در ... در پست 88 با عنوان 10 اتاق انقلاب دارابکلا اینجا به آن پرداخته بود. ..... از رهبر معظم انقلاب بشنویم ...... حقیقتا" دلشادم که نسبت به معرفی آشیخ رحیم و سایر روحانیون گرانقدر این همه ...

کلبه فیروزه اﮮ ஜ محفلی پر از عطر حضور اسک دینی ها [بایگانی ...

www.askdin.com/archive/index.../t-22146-p-57.htmlTranslate this page
و دل ها را باید از کدورت ها وزنگار های رنگارنگ پاک نموده ، ... پس موجب مخفى کارى چیز دیگرى است؛ همان سببى که آن بانوى بزرگوار به زنان .... از تمام كساني كه ناراحتشون كردم در اينجا يا چيزي گفتم يا دلگيرن حلاليت ... ﺷﺨﺼﻲ ﺑﺎ ﻳﻚ ﺟﻤﻠﻪ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺩﻭﺳﺘﺶ را ﺭﻧﺠﺎﻧﺪ. .... خیلی دوست دارم همین الان از همه ی دوستان و بزرگواران اسک دینی حلالیت بطلبم.

مطالب جدیدتر - کن مون نیوز - blogfa.com

kanemoonnews.blogfa.com/9203.aspx?p=7Translate this page
May 30, 2013 - عضو مجلس خبرگان رهبری، در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به مشکلات و ... من آمده‌ام چون نگران آرمان‌هایی هستم که برای آن انقلاب کرده‌ام و اکنون نمی‌توانم .... باید کسانی که کار را بر عهده بگیرند که سابقه و عملکردشان نشان از توانایی .... از ‌تمامی مدافعان و علاقه‌مندان استفاده کند تا همه مردم نسبت به او علاقه‌مند شوند.

۴۱) سوره حمد (۱) آیه ۳ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ۱۰/۲/۱۳۹۵ - حسین سوزنچی

www.souzanchi.ir/feed/
اگر خدا خداست می‌تواند در کلامش با همه سخن بگوید و نیاز هرکس را جداگانه در آن سخن مد نظر قرار دهد. .... امیرالمومنین در مسیری به شخصی برخورد که سخنان اضافی می گفت (درباره ... نکته‌اش این است که علامه نسبت این آیه به آیه قبلی (یعنی آیه ۱۷ سوره ق) که ...... ای کسی که به ناچیز، فراوان می‌بخشی؛ ای کسی که به آنکه از او درخواست کند ...

پو اس ام اس | فلان سوری | جستجو |

poosms.ir/list/فلان%20,سوری.html - Translate this page
قبل ازینکه به مینا مددی و مینا مددیها بپردازم سخنی بیپرده با هموطنانی دارم که در دام این شیادان و ... کسانی که به جای پناه بردن به عقل و خرد خویش و کمک خواستن بدون واسطه از .... که رهبری میفرمایند رو به جلو حرکت کرد ،چرا که ایشان علت دشمنی ها علیه انقلاب ... امشب همه ی میکده را سیر بنوشید، با مردم این کوچه و آن کوچه بجوشید ، دیوانه و ...

پایگاه اطلاع رسانی استان زنجان | Zanjan News - موج رسا

www.mojerasa.ir/fa/search.php?str_search=ماند
سیاست کنترل جمعیت به گفته رهبر انقلاب راهبردی بود که ادامه پیدا کردن آن در سال‌های پس از دهه هفتاد، .... اداره کشور شدند، از این رو داشتن دید اجمالی نسبت به این روسای جمهوری و شناخت دکترین آنها باعث می ... همه مواضع دولتمردان آمریکایی علیه نظام و ملت ایران از ابتدا تاکنون ..... عکس انداختن از کسانی که نور بالا می زدند،خیلی مشکل بود.

صبای صبح - سیاسی

heidaryan.blogfa.com/cat-4.aspxTranslate this page
گفتم: خطاب به آنها نوشته؛ وقتي مي دانيد هيچ كس به فراخوان شما محل نمي گذارد و ... برخی از کسانی که مورد تجاوز وی قرار گرفته اند،تصریح کرده اند که آنان به ناگاه و ... شخصي در اين بين هست كه حرف‌هايش و اظهاراتش جاي سؤال فراوان دارد و ربطي به ... و افکار التقاطي هشدار داده و نسبت به فعال شدن نفوذي ها در جريان انقلاب به شدت نگران بود.

کتابخانه مجازی ، بهترین سایتها ،پایان نامه دانلود - مقاله علمی ، نوشته های ...

maghalat-farsi.persianblog.ir/.../کتابخانه_مجازی_،_بهترین_سایتها_،پا...
به حکم ادب و احترام به پیشکسوتی که بر گردن همه فعالان رسانه ای حق استادی دارد و ..... رهبر معظم انقلاب نیز در سخنان اخیرشان اشاره فرمودند که این عدد می‌تواند بیشتر از ...... آورده‌اند که در آن یک زندگی کاملاً انسانی با وابستگیهای شخصی چندگانه تقریباً ...... تو دارم ولی به وقت دیگر می گذارم و با این آخرین پیام ، نامه را پایان میبخشم .

تاریخ تمدن - (روسو و انقلاب) جلد 10

download.ghbook.ir/.../htm/.../9132-f-13920823-tarekh-tamadon-j10.htm
در آن هنگام من در حالی که این کتاب را در دست دارم به نزد داور متعال خواهم آمد و با صدای ... خاله او زنی خوش آواز بود و ممکن است علاقه پایدار ژان ژاک نسبت به موسیقی را او در وی ..... از علو اخلاقی این زن همان بس که همه کسانی که او را دوست داشتند یکدیگر را نیز ...... در سال 1746 چنین شخصی پیدا شد، همان دو پن دوفرانکوی که به روسو شغلی داد.

فرهنگ - آتش ورهرام Ātaš i verarām

drimehr.persianblog.ir/tag/فرهنگ
بی گمان همه کسانی که کوشش می کنند تا از خرد خویش بهترین بهره را بگیرند و ...... چنین شخصی نسبت به توای مزدا وفادار و شایسته‌ترین یار و یاور مردم به شمار خواهد‌رفت. ... کرده و از او خواستاریم که هرگز به نیکوکاران و پارسایان و رهبر آنها گزندی نرسد و ... می‌بخشی خبر دارم و آماده‌ام تا زمانی که مرا تاب و تواناییست به مردم بیاموزم که به ...

هفته دوم خرداد 1392 - مرجع خبری شهربابک

shahrebabaknews.blogfa.com/1392/03/2Translate this page
سروده هاى عارفانه اش همه حاكى از درد فـراق و بيان عطـش لحظه وصال محبوب بـود . ... مردم ,رهبر محبـوب و مرجع دينـى خـود و منادى اسلام راستيـن را از دست داده بـودند . .... سلوک شخصی دکتر جلیلی در سفرهای خارجی، موضوعی است که در سال های اخیر به یکی از سوژه های ..... ايت ايران پي ان نوشت :شاید اغلب کسانی که سنین جوانی را با آغاز انقلاب و ...

متوجه شوید

nilgooni-ba.smartfeed2.ir/tag/متوجه+شوید/100Translate this page
Jun 8, 2016 - «پایداری» می‌تواند یک مفهوم مبهم باشد که هر کسی برای حرکت به سمت آموختن و استفاده ... یک روزهایی در آن واحد،مغزم دچار شلختگی و بی هدفی و ناراحتی و یا خستگی می شود. ... یا بدون اینکه متوجه بشی یهو ببینی همه ی موهای تنت سیخ شده .... لایک سامثینگ'ز میسسین، نمیدونم از کی این حس رو دارم ولی اصلن تازه نیست.

Dalghak.Irani: شریعتمداری در اغماء: تهدید و هذیان و زنجموره! + دکتر روحانی ...

dalghakirani.blogspot.com/2013/06/blog-post_17.htmlTranslate this page
Jun 17, 2013 - 1- بعد از اینکه صلاحیت آقای هاشمی احراز نشد و من آن را پایان جدال در استراتژی ... اما مدعای اصلی مقاله هم این است که ثابت کند حسن روحانی به همه هم وابسته باشد ... د: تاکيد آقاي روحاني بر پيروي از رهبر معظم انقلاب، دو دهه نمايندگي حضرت .... همون حس همگرایی،این دیگه نشان از مرد بودن عارف داره در عذرخواهی از کاری که حتی ...

بهمن ٩۳ - کتابخانه عمومی طبرسی مشهد

tabarsilibrary.persianblog.ir/1393/11/Translate this page
Feb 19, 2015 - دنیا آنقدر وسیع است که برای همه مخلوقات جا هست. به جای آن که جای کسی را بگیرید، تلاش کنید جای واقعی خودتان را بیابید. animated gifs of rain.

سلطان وبلاگ ها | بی تأمل آستین افشاندن از دنیا خوش است | جستجو |

soltanblog.ir/.../بی+تأمل+آستین+افشاندن+از+دنیا+خو... - Translate this page
اگر تأمل کنیم و بتوانیم با آن شخصیت بي‌نظیر و پرمهر ارتباط عاطفی برقرار کنیم، ... حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(چهارشنبه) در ... یکی از عبرت‌های قابل تأمل انقلاب اسلامی و نشان‌دهنده معجزه توکل به قدرت .... مهمی را به ذهن متبادر می کند که باید بيش از پیش مورد توجه و دقت همه، خصوصاً کسانی که رسانه و ت

کتاب خوندن - خلوت خاص - عاشقانه

zangezendegi3-ba.csland.ir/tag/کتاب+خوندن - Translate this page
این از اون چیزایی هستش که توی کتاب‌ها نمیاد اصلا و کاملا شخصی است. ان ... از نظر ما کتابخوانِ خوب کسی است که همه کتاب را به دقت بخواند و چیزی را از قلم نیندازد و ... ویژگی‌‌‌هایی دارد که باید آن را درک و جایگاه و استراتژی خود را نسبت به آن مشخص کنیم . ..... کتاب جدیدی که خوندم وقصد دارم به شما معرفیش کنم اسمش هست "هفت شهر عشق"

دیوان اصلاح: بايگانی: April 2009

eslah.malakut.org/2009/04/Translate this page
Apr 27, 2009 - بعد از یکسری رفت و برگشت های فراوان و اصرار رهبر فقید انقلاب بر نخست .... اما تک تک که با آنها صحبت می کردید ، می گفتند با این همه هزینه و حمله ، وضع ... اشاره: به گمانم خط انتخاباتی​ام را که نسبت به دوره قبل تغییر کرده است، ..... الف) طبيعتاً ديدگاه های شخصی خودم را در مورد انتخابات به عنوان کسی که از ...

شهادت حضرت ام المصائب بی بی زینب کبری سلام الله علیها - صفحه نخست

sahandrostamzade-ba.crawlblog.ir/...ام.../200Translate this page
Jun 24, 2016 - به مناسبت سالگرد درگذشت رهبر کبير انقلاب، جلسه معرفی کتاب با موضوع ... خلاصه میبخشی. ... ایشان به من فرمودند: تهران که می روی از دو نفر جدا مباشو سعی کن با آنها ... از هرگونه کدورت ماده و تنگنای صورت و مقدار است و عالم اجسام مقید به ماده و ..... به عنوان کسی که دغدغه تدین در جامعه افغانستان را دارم و نسبت به دین ...

آلفوس - پاسخ عقلی به دروغهای تاریخی در فرهنک شیعه - علیرضا حسینی ...

https://sites.google.com/site/islamicpersiantext/Home/alfos
کسی که همه چیز را برایش به صورت یک تابو و قانون حتمی و قطعی درآورده اند نیازی .... زیرا من هم مانند مولایم حضرت علی (ع) از اختلاف، كراهت دارم. ... كه در پاورقی هر صفحه به آن اشاره نموده ام برآمد، سعی كند به كتب قبل از انقلاب .... و چه بسا انتخاب رهبر به شوری) ..... دو كس نسبت به من هلاك می گردند دوستی كه زیاده روی كند و دروغ پردازی كه به ...

فواید نماز خواندن - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی

ttm55-ba.musicreader.ir/ogle/فواید+نماز+خواندن - Translate this page
Oct 31, 2015 - منظور كسانی هم كه می‌گویند: باید نماز را در اول وقت خواند، اشاره به همین مطلب است. .... آنها سؤال کنند، به آنها معترفیم، اما مراتب ایمان و باورمان نسبت به آنها بسیار ضعیف و کم رنگ است. ... حسین با اون همه مصیبت،نماز ظهر عاشورا ش ترک نشد." ..... نماز عید فطر تهران به امامت حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ...

خدای من

1mygod1.blogsfa.tk/Translate this page
به مناسبت ایام درگذشت مردبزرگ انقلاب ایران حضرت روح الله ؛ امام خمینی عزیز قسمتی ... غفلت از حق کدورت قلب را زیاد کند ، و نفس و شیطان را بر انسان چیره کند ، و مفاسد ... آن چیزى که آسان مى کند مصیبتها را ، این است که همه انسانها رفتنى هستند وهمه ماها .... کسي که راضي به رضاي حق است, نسبت به تک تک احکامي که خداوند تعالي در ...

مطالب جدیدتر - پيـــــــــــــــــــــام شادگان

shadeganpaiam.blogfa.com/author/shadeganpaiam?p...Translate this page
همه افراد،توانایی تمرکز دارند؛چون تمرکز،امری نسبی است و کسی نمی تواند ادعا کند که کاملاً ... پس از صحبت هاى اوليه، مطابق معمول به دانش آموزان گفت که همه آن ها را به يک .... هیچ وقت شده از خودت بپرسی که چرا ذره ‌ذره وجودشو انرژی می‌کنه و به موجودات زمین می‌بخشه؟ ..... نجار گفت: دوست دارم بمانم ولی پل های زیادی هست که باید آنها را بسازم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ماه رمضان 95,دعاهای ماه رمضان 95,زمان افطار ماه رمضان 95,سریال های ماه رمضان 95,مسائل پزشکی و جنسی ماه رمضان 95,ماه عسل 95,دعاهای ماه رمضان 95,سریال های ماه رمضان 95
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3416
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 201
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 595
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,792
  • بازدید ماه : 11,178
  • بازدید سال : 82,386
  • بازدید کلی : 1,099,437
  • کدهای اختصاصی